جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نوازنده پیشکسوت رشتی در کیش درگذشت
    05 بهمن 1396 - 14:23
    شناسه : 115456
    0

    مسعود حبیب مسگر چهارشنبه شب چهارم بهمن ماه در پی ایست قلبی در جزیره کیش در گذشت. به گزارش بامردم، مسعود حبیب مسگر نوازنده ای که بیش از نیم قرن بم بم صدای درامز او طنین ترانه های بزرگ ترین خوانندگان پاپ ایران را همراهی می کرد به دنبال درد ناحیه قفسه سینه و ایست قلبی […]

    پ
    پ

    مسعود حبیب مسگر چهارشنبه شب چهارم بهمن ماه در پی ایست قلبی در جزیره کیش در گذشت.

    IMG 20180125 134849 365 - نوازنده پیشکسوت رشتی در کیش درگذشت - بامردم

    به گزارش بامردم، مسعود حبیب مسگر نوازنده ای که بیش از نیم قرن بم بم صدای درامز او طنین ترانه های بزرگ ترین خوانندگان پاپ ایران را همراهی می کرد به دنبال درد ناحیه قفسه سینه و ایست قلبی به بیمارستان کیش منتقل شد اما با وجود تلاش کادر تخصصی احیا قلب وی از تطپیدن ایستاد و جامعه هنری را داغدار کرد.

    مسعود حبیب مسگر که متولد ۱۶ فروردین ماه ۱۳۳۷ استان گیلان شهر رشت بود سالها در تهران به نوازندگی پرداخت و در اقصا نقاط دنیا با خوانندگان مطرح ایرانی همکاری کرد.

    او مدت بیش از یک دهه از آخر عمر خود را در جزیره زیبای کیش در گروه های مختلف برای گردشگران نوازندگی می کرد و با کوبیدن بر درامز حضار را به وجد آورده و سفر گردشگران را به سهم خود خاطره انگیز تر می نمود.

    گفتنی است مراسم تشییع جنازه این هنرمند با حضور هنرمندان و به ویژه نوازندگان ساکن در جزیره کیش روز جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۹ صبح از جلوی بیمارستان کیش آغاز می شود.

    عصر ایران

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.