چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با تلاش شبانه شهرداری تمام معابر لاهیجان باز است
    08 بهمن 1396 - 13:13
    شناسه : 115884
    0

    شهردار لاهیجان از باز بودن تمام معابر شهر لاهیجان خبر داد. مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: همزمان با آغاز بارش برف در شامگاه شنبه در شهر لاهیجان با حضور و تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری در کنار نظارت اعضای شورای اسلامی شهر تمام خیابانها و معابر شهر لاهیجان باز است. وی اضافه […]

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۱ ۲۸ ۱۱ ۲۹ ۲۷ 2 - با تلاش شبانه شهرداری تمام معابر لاهیجان باز است - برف
    شهردار لاهیجان از باز بودن تمام معابر شهر لاهیجان خبر داد.

    مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: همزمان با آغاز بارش برف در شامگاه شنبه در شهر لاهیجان با حضور و تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری در کنار نظارت اعضای شورای اسلامی شهر تمام خیابانها و معابر شهر لاهیجان باز است.
    وی اضافه کرد: با اعزام به موقع خودروهای سنگین برای تردد در سطح شهر به منظور جلوگیری از انباشت برف و اعزام خودروهای مجهز به تیغه برف روب و لودر و گریدر و بیلبکهو از مسدود شدن معابر شهر لاهیجان جلوگیری شد.
    کاظمی افزود: سرپرست فرمانداری لاهیجان، امام جمعه شهرستان و معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری نیز از روند اقدامات فرمانداری از نزدیک بازدید و گزارش لحظه به لحظه دریافت می کردند.
    شهردار لاهیجان گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان شب گذشته تا صبح در سطح شهر حضور داشتند تا با اقدام به موقع همه معابر را باز نگاه دارند.
    وی اضافه کرد: تعداد ٩ لودر، هفت بیلبکهو و بکهولودر، چهار دستگاه کامیون مجهز به تیغه برف روب، یک دستگاه گریدر در عملیات شب گذشته ستاد مدیریت بحران شهرداری حضور داشتند.
    وی گفت: هدف شهرداری آرامش بخشی به شهروندان برای بهره بردن از برف این نعمت الهی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.