×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان به لاهیجان 30 - مردم لاهیجان نسبت به برف روبی سقف واحدهای مسکونی و تجاری اقدام کنند - امیر جانبازی

سرپرست فرمانداری لاهیجان از شهروندان و مردم روستایی شهرستان خواست برای رفع سریعتر مشکلات برف و تسهیل در خدمات رسانی ضمن همراهی با مسوولان نسبت به برف روبی سقف اماکن مسکونی و تجاری خود و بازگشایی معابر اقدام کنند.

به گزارش «بامردم»، امیرجانبازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی لاهیجان یادآور شد: ستاد بحران لاهیجان از چندی پیش جلسات متعددی برای مقابله با برف سنگین و بحران برگزار کرده است و با توجه به اعلام هواشناسی این ستاد خود را برای خدمات رسانی و رفع موانع ناشی از برف آماده کرده و اوضاع را تحت کنترل دارد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی لاهیجان برای مواجهه با بحران احتمالی برف در آماده‌باش کامل هستند و دستورات لازم به آنان ابلاغ‌ شده است.
وی اظهارداشت:تمامی خدمات لجستیکی، نیروی انسانی برای مقابله با بحران برف مورد بررسی قرار گرفته و همه دستگاه‌های امدادی و اجرایی در زمان بحران و مقابله با آن به‌صورت حلقه واحد با یکدیگر همکاری و عمل می کنند.
سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت:تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی در حال خدمت رسانی و رفع مشکلات در سطح شهری و روستایی این شهرستان مشغول هستند و ماشین‌آلات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای و شهرداری‌ها از ساعات نخست بارش‌ برف در شب گذشته جهت بازگشایی مسیر وارد عمل شده و در حال انجام عملیات برف روبی هستند تا خللی در رفت و آمد در مسیرهای اصلی رفت و آمد ایجاد نشود.
بارش اولین برف زمستانی از شب گذشته در شهرستان لاهیجان آغاز شد و ارتفاع آن در شهر لاهیجان به بیش از ۱۶سانتیمتر رسیده است.
شهرستان لاهیجان دارای دو بخش مرکزی و رودبنه است و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.