پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اشتغال باید در راس امور باشد | سرمایه گذاران نباید معطل شوند | دغدغه حمایت از سرمایه گذار یک دغدغه ملی است
    09 بهمن 1396 - 19:49
    شناسه : 116128
    0

    فرماندار رودسر با اشاره به اینکه اشتغال باید در راس تمام امور شهرستانی قرار گیرد، افزود: اگر سرمایه گذار حفظ شود و در ادارات سرگردان نشود می توان این دغدغه ملی را در شهرستان رودسر رفع کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر؛ علی وارسته بهدانی طی بازدیدی از شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی رودسر […]

    پ
    پ

    وارسته بهدانی فرماندار رودسر - اشتغال باید در راس امور باشد | سرمایه گذاران نباید معطل شوند | دغدغه حمایت از سرمایه گذار یک دغدغه ملی است - اشتغال

    فرماندار رودسر با اشاره به اینکه اشتغال باید در راس تمام امور شهرستانی قرار گیرد، افزود: اگر سرمایه گذار حفظ شود و در ادارات سرگردان نشود می توان این دغدغه ملی را در شهرستان رودسر رفع کرد.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر؛ علی وارسته بهدانی طی بازدیدی از شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی رودسر و بررسی وضعیت سرمایه گذاران در آن شهرک گفت: دستگاههای اداری نباید مانع سرمایه گذاران و تولید باشند بلکه با آسان گرفتن در سیکل اداری به حضور هر چه بهتر و بیشتر سرمایه گذاران در شهرستان رودسر کمک نمایند.
    فرماندار رودسر با اشاره به اینکه اشتغال باید در راس تمام امور شهرستانی قرار گیرد، افزود: اگر سرمایه گذار حفظ شود و در ادارات سرگردان نشود می توان این دغدغه ملی را در شهرستان رودسر رفع کرد.
    وی ادامه داد: اگر می خواهیم یک کار لوکس و تزیینی انجام دهیم و مطمئنا اشتغالی ایجاد نخواهد شد و سرمایه گذار هم از استقرار در شهرستان پشیمان می شود و می رود.
    فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه اگر سرمایه گذاران از سوی دستگاه‌های اجرایی حمایت شوند یقینا اعتماد و اعتقاد پیدا می کنند و برای پیشرفت شهرستان نیز دلسوزی خواهند کرد و حتی ممکن است همکاران دیگر خود را هدایت و راهنمایی کنند تا در این شهرستان سرمایه گذاری داشته باشند.
    وارسته با بیان اینکه با ایجاد کلینیک کسب و کار می خواهیم بیکاری را ریشه کن کنیم، افزود : تعدادی از ادارات که می توانند در چرخه اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان تاثیرگذار باشند را گرد هم آوردیم تا با یک پکیج اجرایی قوی به یاری سرمایه گذاران بیایند و برای رفع مشکلاتشان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
    فرماندار رودسر افزود: با ایجاد کلینیک کسب و کار به سئوالات مرحله به مرحله بنگاهای کوچک و متوسط کسب وکار پاسخ داده می شود و با ارائه راه حل های علمی وکاربردی به صاحبان کسب وکارهای مختلف کمک خواهد شد.
    وی ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای طرحهای سرمایه گذاران و بررسی وضعیت پروژه هاشان تا به تولید و چرخه کسب و کار دست یابند از اهداف این کلینیک است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.