پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت و تاریخ عرضه گلکسی S9 در کره مشخص شد: بسیار گران‌تر از گلکسی S8!
    09 بهمن 1396 - 22:26
    شناسه : 116173
    0

    با توجه به شایعات، گلکسی S9 و S9 پلاس، گرانقیمت‌ترین گوشی‌های خط تولید گلکسی S تاریخ هستند و اکنون اخباری که از کشور اصلی سامسونگ به گوشی ‌می‌رسد، این گمانه‌زنی‌ها را تایید می‌کند. البته فعلا در خاک کره جنوبی نه برای همه جا! هر دو گوشی برای هر سه اپراتور خدمات موبایلی اصلی کره در […]

    پ
    پ

    با توجه به شایعات، گلکسی S9 و S9 پلاس، گرانقیمت‌ترین گوشی‌های خط تولید گلکسی S تاریخ هستند و اکنون اخباری که از کشور اصلی سامسونگ به گوشی ‌می‌رسد، این گمانه‌زنی‌ها را تایید می‌کند. البته فعلا در خاک کره جنوبی نه برای همه جا!

    samsung galaxy s9 camera 1000x563 - قیمت و تاریخ عرضه گلکسی S9 در کره مشخص شد: بسیار گران‌تر از گلکسی S8! - s8

    هر دو گوشی برای هر سه اپراتور خدمات موبایلی اصلی کره در دسترس خواهند بود. یک منبع داخلی از یکی از این شرکت‌های خدمات موبایلی فاش کرد: “اما اگر چه قیمت خانگی گلکسی S9 افزایش خواهد یافت، در مورد اینکه در چه سطحی مشتریان احساس نارضایتی خواهند کرد نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.”

    سطح قیمت پایه در مقایسه با گوشی گلکسی S8 چقدر خواهد بود؟ خب، برای گلکسی S8 مبلغ ۹۳۵۰۰۰ وون کره (حدود ۸۷۵ دلار) پرداخت می‌شد و گفته می‌شود که برای گلکسی S9 مبلغی بین ۹۵۰۰۰۰ تا ۹۹۹۰۰۰ وون کره (حدودا معادل با ۸۹۰ تا ۹۳۵ دلار) قیمت گذاری شده است. در ایالات متحده، گلکسی S8 به قیمت ۷۵۰ دلار به مشتریان عرضه شد. اگر ما با همین میزان مقایسه کنیم، گلکسی S9 با حداکثر ده درصد افزایش قیمت به مرز قیمت باور‌نکردنی ۸۰۰ دلار در آمریکا نزدیک خواهد شد و ممکن است شایعه هفته گذشته در مورد شکستن رکورد قیمت در خط تولید گوشی‌های گلکسی S، را به حقیقت نزدیک کند.

    با توجه به دیگر اطلاعاتی که در دسترس قرار گرفته است منابع اعلام کرده‌اند که یک برنامه هفت روزه برای پیش فروش گلکسی S9 توسط شرکت سامسونگ در ۲ تا ۸ مارس در‌ نظر گرفته شده است؛ که چند روز بعد از رونمایی ۲۵ فوریه در نمایشگاه MWC 2018 خواهد بود. طبق اظهارات یکی از نمایندگان رسمی سامسونگ: “سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S9، در طراحی جدید بیشتر بر روی تجربه راحتی کاربر متمرکز هستند. برنامه زمان‌بندی فروش و قیمت نیز پس از مراسم معرفی گوشی، منتشر خواهد شد.”

    همچنین، منابع ادعا می‌کنند که پرچم‌دارهای آینده که در بهار عرضه خواهند شد، دارای قاب‌های نازک‌تری هستند، هر چند با توجه به رندر‌هایی که از گلکسی S9 و S9 پلاس در هفته گذشته منتشر شد، نمی‌توان چنین نکته‌ای را برداشت کرد. در هر صورت، در طی چند هفته آینده به طور گسترده در جریان نمایشگاه MWC 2018 قرار خواهیم گرفت و به‌زودی از تمام اطلاعات رسمی مربوط به گوش‌های گلکسی S9 توسط خود شرکت سامسونگ، با‌خبر خواهیم شد.

    ای تی رسان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.