شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 7 فقره سرقت در لاهیجان
    10 بهمن 1396 - 15:17
    شناسه : 116361
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت : ماموران کلانتری 11 لاهیجان حین گشت‌زنی به یک دستگاه سواری 206 مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را […]

    پ
    پ

    محمود قاسمی - دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 7 فقره سرقت در لاهیجان - سارق

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت : ماموران کلانتری 11 لاهیجان حین گشت‌زنی به یک دستگاه سواری 206 مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
    این مقام انتظامی افزود: پس از استعلام از وضعیت خودرو و با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده، یک فقره دفترچه بیمه سرقتی، 2 کارت ملی، یک آیفون تصویری، یک دستگاه پلی استیشن، 5 عدد فلش مموری و 5 عابر بانک سرقتی در داخل ماشین کشف و ضبط شد.
    وی با اشاره به این راننده این خودرو در بررسی فنی پلیس به 7 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.