×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

بیست و هفتمین نشست تخصصی توسعه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان 27 - افتتاح 983 پروژه با هزینه ای بالغ بر هزار و 183 میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری - استاندار گیلان

استاندار گیلان در مصاحبه با صدا و سیما از افتتاح ۹۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف عمرانی، تولیدی و صنعتی ، زیرساختی ، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی در استان خبر داد و افزود: حدود ۶۰ درصد از این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی انجام پذیرفته است.

به گزارش «بامردم»،دکتر مصطفی سالاری در این مصاحبه، با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از افتتاح ۹۸۳ پروژه با هزینه ای بالغ بر هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف عمرانی، تولیدی ، صنعتی ، زیرساختی ، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی در استان خبر داد و افزود: حدود ۶۰ درصد از این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی انجام پذیرفته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا به صورت شتابزده  تعجیل نکرده ایم تا به فهرست پروژه های دهه فجر بیافزاییم افزود: تلاش ما بر این است تا پروژه ها را در یک تقویم زمانی مشخص به گونه ای که به کیفیت آن لطمه‌ای وارد نگردد به اتمام رسد .

وی افزود : مناسبت‌هایی همانند دهه فجر را فرصتی می‌دانیم تا پروژه‌هایی که قابل تکمیل کردن با حفظ کیفیت پروژه است را افتتاح کنیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.