جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چه اهمیتی دارد که درمانگاه غدیر سیاهکل پرستار مرد ندارد؟!
    12 بهمن 1396 - 14:56
    شناسه : 116757
    0

    صادق رحیمی در یادداشتی نوشت: مهم این است که بیمارستان تخصصی قلب دکتر حشمت رشت پزشک آنژیوگرافی دارد یا ندارد!! این برداشت نگارندهٔ مطلب از رفتارهای اخیر نماینده شهرستان است که لابد برای ایشان کمبودها و مشکلات عدیدهٔ این واحد درمانی در سیاهکل از درجه اهمیت کمتری برخوردار بوده که کمترین توجه را نسبت به […]

    پ
    پ

    رحیمی - چه اهمیتی دارد که درمانگاه غدیر سیاهکل پرستار مرد ندارد؟! - درمانگاه سیاهکل

    صادق رحیمی در یادداشتی نوشت: مهم این است که بیمارستان تخصصی قلب دکتر حشمت رشت پزشک آنژیوگرافی دارد یا ندارد!!

    این برداشت نگارندهٔ مطلب از رفتارهای اخیر نماینده شهرستان است که لابد برای ایشان کمبودها و مشکلات عدیدهٔ این واحد درمانی در سیاهکل از درجه اهمیت کمتری برخوردار بوده که کمترین توجه را نسبت به آن داشته است.

    مِن باب مثال یکی از موارد کم اهمیت درمانگاه (تو گویی بیمارستان) غدیر شهرستان سیاهکل را عرض میکنم شاید مقبول خوانندگان قرار گیرد!

    اتفاقی بس ناگوار که شاید به قیمت از دست رفتن جان یک جوان حادثه دیده شهرمان می توانست پایان یابد.
    چند روز پیش جوانی بنام (سارنگ ر) براثر حادثه سقوط از نردبان به #بیمارستان_غدیر (بخوانید درمانگاه) اعزام و مورد رسیدگی های اولیه درمانی قرار میگیرد و از آنجایی که اعزام چنین حادثه دیده گانی به مراکز درمانی بزرگتر قابل پیش بینی بوده لذا کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان وی را بهمراه یکدستگاه آمبولانس به سمت بیمارستان پورسینا اعزام میکنند.

    (لازم به ذکر است شدت ضربه وارده ناشی از سقوط چنان بالا بوده که متعاقبا مشخص گردیده وی از ناحیه کلیه و طحال آسیب جدی دیده و برای خارج کردن کلیه از بدن ایشان اقدام شده است)

    اما این همه ماجرا نیست! عمق فاجعه زمانی مشخص میشود که جوان حادثه دیده با توجه به شدت جراحت در طول مسیر جهت دفع ادرار بی تابی کرده و درخواست توقف آمبولانس را میدهد، بانوی پرستار به او اشاره میکند که با توجه باینکه به شما #سوند وصل شده لذا جهت دفع ادرار نیازی به توقف آمبولانس نیست! با شدید شدن بی تابی بیمار پرستار از حال وی نگران شده و پس از کنار زدن پتو متوجه می گردد که اصلا سوندی در کار نبوده تا جوان بخت برگشته رفع حاجت کند!

    اعتراض همراه بیمار به پرستار با پوزش وی بابت این #سهل_انگاری و #فراموشکاری فعلا ختم به خیر می شود! تا اینکه با مراجعه به بیمارستان و جویا شدن علت این رفتار ناشیانه! پاسخی مضحک تر از قبل دریافت میکنند!

    علت اینکه به این جوان سوند وصل نشده نداشتن #پرستار_مرد عنوان میشود!!!
    نمی دانم بخندم یا بحالمان گریه کنم؟!

    بارها و بارها از کمبودهای این بیمارستان گفتیم اما دریغ از یک رسیدگی!
    اگر این مراسم و جشنواره های دست و پاگیر و مهم مجسمه های برفی و دید و بازدیدهای تخصصی نماینده نبود شاید ایشان فرصت بیشتری برای رسیدگی به رستهٔ اصلی خدمتی خودشان داشتند که البته اخیراً هم دست به کار شده و از بیمارستان های رشت شروع به کار کرده!

    جناب نماینده؛
    عمق وجدان کاری و پایبندی شما به سوگندنامه پزشکی تان را در رفتار اخیرتان در برخورد غرور انگیز و جدی تان با تخلف صورت گرفته در بیمارستان دکتر حشمت رشت را احساس کردیم!

    اما اگر واقعاً هم شما مستنداتی در راستای این تخلف ارائه کنید چه سود و منفعتی برای موکلین شریفتان در این شهر دارد؟
    کلانشهر رشت هفت شهر عشق را گشته و به اندازه کافی نماینده و وکیل مدافع دارد، اتفاقاً سابقهٔ حرفه ای نمایندگانشان از شما کمتر هم نیست، اما این ماییم که هنوز اندر خم یک کوچه ایم!

    ایکاش آنقدر که نگران مردم رشت هستید (اصلا به این فکر نمی کنیم که خدای نکرده برخورد و مصاحبه اخیر مغرضانه بوده) کمی هم نگران موکلین سیاهکلی بودید!

    اصلا امکانات این مرکز درمانی را دیده اید؟
    اگر ادعای پرسنل راجع به پرستار مرد صحیح باشد باید به حال مردم ما گریست! امکانات پزشکی عصر فراعنه و سینوهه ها بمراتب از ما جلوتر بود!

    در خاتمه مطلبم مجدداً توصیهٔ دکتر انوش برزیگر را به شما یاد آوری میکنم:

    جناب دکتر ذبیح الله نیکفر
    باتوجه به جایگاه شما، شایسته است وقت خود را جهت رسیدگی به مشکلات و مسائل مهم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان و مشکلاتی که در امر بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خودتان وجود دارد صرف نمایید و اوقات گرانبها را اینگونه صرف مسائل حاشیه ای که یحتمل مستنداتی ندارد تلف ننمایید .


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.