سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح 47 پروژه عمرانی طی دهه فجر امسال در سیاهکل | همان قدر که امنیت داخلی مهم است امنیت خارجی هم حائز اهمیت است
    13 بهمن 1396 - 13:39
    شناسه : 116761
    0

    نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل در رابطه با برجام اظهار داشت: برجام یک دستاورد بزرگی بود ، همان قدر که امنیت داخلی مهم است امنیت خارجی هم برای شهروندان و هم تجار ما حائز اهمیت است. رضا اسلامی در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: پیروزی این انقلاب مرهون خون شهدا و […]

    پ
    پ

    اسلامی 1 - افتتاح 47 پروژه عمرانی طی دهه فجر امسال در سیاهکل | همان قدر که امنیت داخلی مهم است امنیت خارجی هم حائز اهمیت است - اسلامی

    نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل در رابطه با برجام اظهار داشت: برجام یک دستاورد بزرگی بود ، همان قدر که امنیت داخلی مهم است امنیت خارجی هم برای شهروندان و هم تجار ما حائز اهمیت است.

    رضا اسلامی در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: پیروزی این انقلاب مرهون خون شهدا و رهبری امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و بزرگانی همچون آیت ا… هاشمی و طالقانی و مطهری و… بوده است.

    *افتتاح 47 پروژه عمرانی طی دهه فجر در سیاهکل

    نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل تصریح کرد: امسال 47  پروژه عمرانی طی دهه فجر در شهرستان سیاهکل افتتاح و بهره برداری می شود که 30 درصد این پروژه ها مربوط به بخش خصوصی و 70 درصد بخش دولتی است و برای اجرای آنها افزون بر 140 میلیارد ریال هزینه شده است.

    وی به روستای بدون بیکار فشتال اشاره کرد و افزود میخواهیم این روستا را در استان مطرح کنیم که تا اکنون 90 درصد پروژه پیشرفت داشته است که در صورت تکمیل بالای 200 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

    *سیاهکل در تسطیح اراضی کشاورزی در استان، رتبه اول را دارد

    فرماندار سیاهکل با بیان اینکه سیاهکل در تسطیح اراضی کشاورزی در استان، رتبه اول را دارد، اظهار داشت: سیاهکل با این‌همه ثروت طبیعی نباید بیکار داشته باشد.

    اسلامی ادامه داد: بخش دیلمان شهرستان سیاهکل با بیش از 8 هزار سال سابقه تمدن در ایران به عنوان نگینی است که باید به ایران معرفی شود و یک محور گردشگر محور است.

    وی به بخش کشاورزی دیلمان هم اشاره کرد و گفت: این بخش به طور طبیعی رویشگاه بیش از 150 نوع گیاه دارویی است و مستعد پرورش 2 هزار گیاه دارویی دیگر نیز می باشد که جا برای سرمایه گذاری در این بخش بسیار باز است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: تمامی امکانات ضروری به دورترین مناطق حتی روستاها برده شده است و در این شهرستان 83 درصد روستاها از نعمت گاز برخوردارند و دارای آب و برق و تلفن هستند که این را مدیون انقلاب اسلامی می باشیم .

    وی به برف اخیر اشاره و اظهار کرد: عملکرد دستگاه ها و مجموعه فرمانداری در برف اخیر بسیار رضایت بخش بود، برای هر روستا ما یک تیغه برف روبی گذاشته بودیم و در مورد برق هم با 32 اکیپ در طول مدت برف مشکل قطعی برق را حل کردیم و اکنون مشکلی در قسمت برق نداریم.

    *در برف اخیر از شهردار و مجموعه جدید شورا رضایت کامل داریم

    اسلامی افزود: در برف اخیر از شهردار و مجموعه جدید شورا رضایت کامل داریم و نسبت به سال‌های گذشته به‌مراتب مدیریت بهتری صورت گرفت.

    وی با بیان اینکه مشخص است تیم جدید شورا و شهردار جوان و تحصیل‌کرده سیاهکل با هماهنگی در حال انجام کارها هستند، گفت: شهرداری سیاهکل با به خدمت گرفتن چند دستگاه لودر و خدمات شبانه روزی پرسنل و بخشداری بخش مرکزی با تجهیز دهیاری ها و آماده باش کامل دهیاران و با بهره گیری از تجربه برف سال گذشته به مدیریت مشکلات ناشی از بارش برف پرداختند.

    *همان قدر که امنیت داخلی مهم است امنیت خارجی هم حائز اهمیت است

    نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل در رابطه با برجام اظهار داشت: برجام یک دستاورد بزرگی بود، همان قدر که امنیت داخلی مهم است امنیت خارجی هم برای شهروندان و هم تجار ما حائز اهمیت است، من حتی قبلا مثالی زدم که قبل از تحریم ها یک کارخانه کاشی و سرامیک در سه شیفت به دلیل صادرات کار می کرد و اما در زمان تحریم ها یک شیفت هم به زور فعالیت داشت که پس از توافق برجام بسیاری از مشکلات اینچنینی برطرف شد.

    *سرانجام طرح شکایت از فرماندار سیاهکل در زمان انتخابات

    فرماندار سیاهکل در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با سرانجام طرح شکایت از وی در زمان انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد:  طی دو مرحله بنده به دادگاه فرا خواندند و در هر دو مرحله تبرئه شدم، چرا که بنده به عنوان فرماندار شهرستان به مر قانون عمل کردم و این امانت را بر دوش می کشیدم، حتی به کارکنان مجموعه فرمانداری هم نگفتم به چه کسی رای بدهید.

    وی افزود: ما به عنوان مجری انتخابات باید اصل بی طرفی را رعایت می کردیم که به همین صورت عمل شد، اما به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان وظیفه خدمت رسانی و پیگیر مطالبات مردم چه در بخش عمرانی و چه در سایر بخش ها بودیم.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.