شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دهه فجر اوج بیعت مجدد امت با امام، انقلاب، شهدا و رهبری است
    14 بهمن 1396 - 0:24
    شناسه : 116925
    0

    بخشدار کلاچای بیان خدمات و دستاوردهای نظام را در آستانه ورود به سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای نسل های کنونی انقلاب به عنوان یک ضرورت مهم ذکر و تصریح کرد: همه ما در این زمینه تکلیف و مسئولیت بزرگی بر دوش داریم که باید به آن عمل کنیم. هادی کوچکی روز […]

    پ
    پ

    کوچکی بخشدار کلاچای - دهه فجر اوج بیعت مجدد امت با امام، انقلاب، شهدا و رهبری است - امام

    بخشدار کلاچای بیان خدمات و دستاوردهای نظام را در آستانه ورود به سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای نسل های کنونی انقلاب به عنوان یک ضرورت مهم ذکر و تصریح کرد: همه ما در این زمینه تکلیف و مسئولیت بزرگی بر دوش داریم که باید به آن عمل کنیم.

    هادی کوچکی روز جمعه در بین الصلاتین خطبه های نماز جمعه این بخش دهه فجر را میثاق مجدد ملت انقلابی ایران با امام، انقلاب، شهدا و رهبری دانست و گفت: مهم ترین مشخصه انقلاب اسلامی دخالت مردم در حق تعیین سرنوشت بوده که امام راحل به ملت ارزانی بخشیدند و باید قدر دان آن امام عظیم الشان بود.

    وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هر چه دارد به برکت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: امام راحل ملت را از یوغ و سیطره استبداد داخلی و استعمار خارجی رهایی بخشید و ملت را در متن جامعه قرار داد و این دستاورد بزرگی است و باید آن را پاس داشت.

    بخشدار کلاچای در ادامه سخنان خود بیان خدمات و دستاوردهای نظام را در آستانه ورود به سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای نسل های کنونی انقلاب به عنوان یک ضرورت مهم ذکر و تصریح کرد: همه ما در این زمینه تکلیف و مسئولیت بزرگی بر دوش داریم که باید به آن عمل کنیم.

    کوچکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دولت این افتخار را دارد در دهه فجر امسال ۳۵پروژه عمرانی و عام المنفعه را در حوزه‌های روستایی و شهری افتتاح و به بهره‌برداری برساند میزان سرمایه‌گذاری برای انجام این طرح ها را بالغ بر ۶میلیارد تومان اعلام که انشالله مبارک مردم فهیم و صبور این بخش باشد.

    وی با تاکید بر این مطلب که خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی امری ارزشمند و از وظایف ذاتی مدیران است تصریح کرد: معتقدم تحقق این امر بدون همت و صبر و همراهی مردم امکان پذیر نیست و انتظار داریم مردم هم در این امر مشارکت کنند.

    وی با اشاره به تلاش های دشمنان انقلاب برای کم اهمیت جلوه دادن خدمات نظام گفت: ملت ایران دشمنان خود را به خوبی شناخته اند و هیچگاه فریب و حیله دشمنان را نخواهد خورد.

    وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور که تنها مختص به این دولت نبوده و در ادوار مختلف دولت وجود داشته بیان کرد: مطمئناً دولت تدبیر و امید با سازوکارهایی که در دستور کار قرار داده خواهد توانست این مشکلات را به حداقل برساند.

    نماینده عالی دولت در بخش کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود به روند توسعه کلاچای در شاخص های مختلف اشاره و افزود: خوشبختانه قدم های خوبی برای توسعه همه جانبه این بخش برداشته شده اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم که باید بیشتر تلاش کنیم.

    کوچکی انتقاد سازنده و نه مخرب را بستر ساز توسعه ذکر و افزود: معتقدم انتقاد سازنده مبتنی بر نگاه واقع بینانه و دلسوزانه باعث پیشرفت کشور می شود اما اگر حب و بغض در آن باشد باعث ایجاد صف بندی می شود که این خود آفت زاست.

    وی در خاتمه سخنان خود بر ضرورت بهره گیری صحیح از اندیشه و تفکر جوانان برای توسعه و پیشرفت بیشتر کشور تاکید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.