پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نقشه شوم مرد متاهل برای رعنا دختری 18 ساله!
    14 بهمن 1396 - 13:17
    شناسه : 117014
    0

    رکنا: اکنون که فهمیدم همه حرف های جهانگیر دروغ بود و او قصد داشت مرا فریب بدهد خوشحالم که توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده ام. اما نمی دانم چرا به این راحتی فریب می خورم و از ماجرای عاشقی خیابانی عبرت نگرفتم تا این که در دام شیادی دیگر گرفتار شدم. دختر 18ساله به نام رعنا که به […]

    پ
    پ

    جوان زن - نقشه شوم مرد متاهل برای رعنا دختری 18 ساله! - 18 ساله

    رکنا: اکنون که فهمیدم همه حرف های جهانگیر دروغ بود و او قصد داشت مرا فریب بدهد خوشحالم که توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده ام. اما نمی دانم چرا به این راحتی فریب می خورم و از ماجرای عاشقی خیابانی عبرت نگرفتم تا این که در دام شیادی دیگر گرفتار شدم.

    دختر 18ساله به نام رعنا که به اتهام برقراری رابطه با مرد غریبه و فرار از منزل توسط ماموران انتظامی دستگیر شده بود درباره چگونگی آشنایی خیابانی خود با یک مرد 35ساله به پلیس گفت: در کلاس سوم راهنمایی تحصیل می کردم که روزی هنگام خرید در یکی از خیابان های قزوین متوجه نگاه های عاشقانه جاوید شدم. او در یک مغازه خواربار فروشی مشغول کار بود که به من ابراز علاقه کرد.

    من هم که ناخودآگاه احساس می کردم به او علاقه مند شده ام شماره تلفنم را در اختیارش گذاشتم و بدین ترتیب رابطه خیابانی من و جاوید آغاز شد از آن روز به بعد به بهانه های مختلف درس و مدرسه را رها می کردم و ساعت ها در مغازه خواربارفروشی اوقاتم را به گفت و گو با جاوید می گذراندم تا جایی که با 8 تجدیدی، دیگر در امتحانات شهریور ماه شرکت نکردم و مردود شدم این گونه بود که ترک تحصیل کردم و منتظر ماندم که جاوید به خواستگاریم بیاید و زندگی رویایی خودم را با او آغاز کنم. اما هنوز 2 ماه از ترک تحصیلم نگذشته بود که فهمیدم جاوید با دختر دیگری ازدواج کرده است.

    ضربه روحی شدیدی به من وارد شده بود و مدام در خانه با برادرم به بهانه های مختلف درگیر می شدم درحالی که پدر و مادرم از ماجرای دوستی خیابانی من اطلاعی نداشتند و همواره از برادرم دفاع می کردند. وضعیت روحی آشفته ای داشتم و جرات نمی کردم درباره مشکلم با کسی درد دل کنم از سوی دیگر هم پدر و مادرم به خاطر ترک تحصیل از دست من عصبانی بودند و به همین خاطر توجهی به روحیات و خواسته های من نمی کردند.

    ماه ها از این ماجرا می گذشت و من نمی توانستم خیانت Cheat جاوید را فراموش کنم تا این که مدتی قبل با مرد جوانی که به اشتباه شماره تلفن مرا گرفته بود باب گفت وگو را باز کردم و بدین ترتیب آشنایی من با جهانگیر که ساکن شهر دیگری بود رقم خورد وقتی ماجرای خیانت جاوید و مشکلات خانوادگی ام را برای او بازگو کردم به من قول داد با من ازدواج می کند و مرا از این وضعیت آشفته نجات می دهد.

    با وسوسه های او و حرف های عاشقانه اش فریب خوردم و برای آشنایی بیشتر با جهانگیر از خانه فرار کردم و به آن شهر رفتم. او در پایانه مسافربری منتظرم بود و مرا به یکی از کوچه های خلوت برد تا درباره ازدواج و برنامه های آینده با هم گفت وگو کنیم که در همین هنگام توسط ماموران انتظامی دستگیر شدیم این جا بود که فهمیدم جهانگیر متاهل و دارای یک فرزند است و من باز هم در دام شیاد دیگری گرفتار شده ام. ..

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.