×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

??برگزاری مراسم گلبانگ انقلاب در دبیرستان نرجس صومعه سرا - انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا با رهبری امام خمینی (ره) شناخته شده است - امام خمینی

 

مراسم گلبانگ انقلاب در دبیرستان نرجس شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

مهندس فتح اللهی فرماندار صومعه سرا در سومین روز از دهه فجر در مراسم زنگ انقلاب دبیرستان دخترانه نرجس ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین تبریک ایام دهه فجرانقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در برهه ای از زمان رقم خورد که شرایط ایران برای یک فرد از نظر شئونات اسلامی متفاوت بود.
وی با اشاره به اینکه در اغلب انقلاب ها معیار و نماد با رهبری آن ها شناخته می شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا با رهبری امام خمینی (ره) شناخته شده است، امامی که با دست خالی و بدون هیچگونه امکانات نظامی در مقابل رژیمی که تمام دنیا از آن حمایت می کرد انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند.
فرماندار صومعه سرا ادامه داد: امام راحل با توکل برخدا و بدون هیچ هراسی در مقابل استکبار ایستاد و عزت و افتخار برای ایران اسلامی به ارمغان آورد، عزتی که جوانان ما را در جهت توسعه هر چه بیشتر سوق داد.
فتح اللهی در پایان به همه نسل جوان که می خواهند این مسیر را طی کنند گفت: خوب درس بخوانید ، تلاش کنید و از انقلاب درس بگیرید و با حداقل امکانات بهترین تصمیم ها و کارها رقم بزنیدو انقلاب را درس والگویی برای توسعه و پیشرفت خود قرار دهید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.