شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نقش جوانان در شکل گیری و استمرار انقلاب ستودنی و انکارناپذیر است
    14 بهمن 1396 - 17:09
    شناسه : 117144
    0

    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه نقش جوانان در شکل گیری و استمرار انقلاب را انکار ناپذیر است، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نقش تاثیرگذاری جوانان را در همه عرصه ها شاهد هستیم. علی وارسته روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب یکی از مهمترین ویژگی های نسل […]

    پ
    پ

    وارسته فرماندار رودسر - نقش جوانان در شکل گیری و استمرار انقلاب ستودنی و انکارناپذیر است - انقلاب

    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه نقش جوانان در شکل گیری و استمرار انقلاب را انکار ناپذیر است، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نقش تاثیرگذاری جوانان را در همه عرصه ها شاهد هستیم.

    علی وارسته روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب یکی از مهمترین ویژگی های نسل کنونی انقلاب را روحیه مطالبه گری پویایی، بالندگی و حضور همه جانبه در همه عرصه ها ذکر و گفت: امروز همه به این واقعیت و درک دست یافته ایم که نباید نقش آفرینی و تاثیرگذاری نسل جوان را انکار کرد.
    وی نمونه بارز این مدعا را تقدیم شهدای دانش آموز در شکل گیری انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی با تقدیم شهدای دانش آموز و دانشجو به بار نشست.

    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه نقش جوانان در شکل گیری و استمرار انقلاب را انکار ناپذیر است، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نقش تاثیرگذاری جوانان را در همه عرصه ها شاهد هستیم.
    وارسته در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این سوال که علل و عوامل ماندگاری و پایداری نطام از دیدگاه دانش آموزان چیست، از آنان خواست با نگاه ژرف اندیشانه و عمیق به این سوالات پاسخ دهند .
    فرماندار رودسر در خاتمه سخنان خود بر ضرورت جدی گرفتن علم و درس آموختن از سوی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: آینده از آن شماست و آنچیزی که امروز از شما انتظار می رود موصوع علم آموری است که باید آن را به جد در دستور کار خود قرار دهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.