×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

27 روستای رودبار از نعمت گاز بهره مند شدند - 27 روستای رودبار از نعمت گاز بهره مند شدند - رودبار

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر آئین افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای رودبار با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در روستای پلنگ دره این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان- در این مراسم مهندس اکبر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در اردیبهشت امسال کلنگ عملیات گازرسانی به ۵۰ روستای رودبار در همین روستا به زمین زده شد و بحمدالله پس از ۹ ماه، ۲۷ روستای صعب العبور این شهرستان بهره مند از گاز شده است.
وی اعلام داشت: در دهه فجر امسال ۵۰ روستای استان از نعمت گاز بهره مند شده اند که بیشترین آنها در شهرستان رودبار می باشد و برای گازرسانی به این ۲۷ روستا ۷۸ میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: با گازرسانی به این روستاها درصد بهره مندی روستایی رودبار از ۶۱.۲ درصد به ۷۰.۳ درصد افزایش یافته است و با اتمام عملیات گازرسانی به ۲۳ روستای باقیمانده، درصد بهره مندی روستایی این شهرستان به ۹۵ درصد افزایش می یابد و رودبار به جمع شهرستان های سبز گیلان می پیوندد.
همچنین در این مراسم میرغضنفری فرماندار رودبار ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت گاز بجهت گازرسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان، ابراز امیدواری نمود تا پروژه های خدماتی بیشتری در رودبار به ثمر برسد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.