شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یک فیلم مجازی فاجعه بار شد! | پسر شیخ حمام خون به راه انداخت + عکس
    16 بهمن 1396 - 7:48
    شناسه : 117392
    0

    تیراندازی طایفه ای در آبادان رنگ خون گرفت. به گزارش گروه جنایی رکنا،  منطقه ایستگاه ذوالفقاری شاهد درگیری مسلحانه و قتل خونینی بود که کل شهر را تحت تاثیر قرار داد. ماجرای این جنایت خونین از زمانی شروع شد که یکی از افراد طایفه ای در آبادان ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرد و […]

    پ
    پ

    شیخ حمام خون به راه انداخت - یک فیلم مجازی فاجعه بار شد! | پسر شیخ حمام خون به راه انداخت + عکس - تیراندازی

    تیراندازی طایفه ای در آبادان رنگ خون گرفت.

    به گزارش گروه جنایی رکنا،  منطقه ایستگاه ذوالفقاری شاهد درگیری مسلحانه و قتل خونینی بود که کل شهر را تحت تاثیر قرار داد.
    ماجرای این جنایت خونین از زمانی شروع شد که یکی از افراد طایفه ای در آبادان ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرد و در آن ویدئو ادعا می کرد که شیخ این طایفه فرد دیگری است.
    پسر شیخ این طایفه پس از دیدن این ویدئو به خشم آمد و پیامی را در اینستاگرام منتشر کرد. در این پیام پسر شیخ به افرادی که پدرش را شیخ ندانسته اند فحاشی کرده و گفته بود که برای انتقام به سراغ آن ها خواهد رفت.
    ظهر امروز دو پسر شیخ با اسلحه کلاشینکف راهی منطقه ایستگاه 9 ذوالفقاری شدند و شروع به تیراندازی کردند. در جریان این تیراندازی یکی از افراد این طایفه پس از برخورد گلوله با صورتش جان باخت. پسر این فرد نیز که 21 سال دارد پس از برخورد گلوله به سینه اش به کما رفت.
    فرد دیگری از این طایفه در جریان درگیری مسلحانه زخمی شد. سه نفر از مجروحان این جنایت هولناک به بیمارستان 17 شهریور منتقل شدند. چند تن از مردم نیز که شاهد این درگیری مسلحانه بودند مجروح شدند و هدف گلوله قرار گرفتند و به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.
    یکی از مجروحان این جنایت به خبرنگار رکنا گفت: افرادی که به سمت ما تیراندازی کردند سه نفر بودند و همه آن ها مسلح بودند.
    هم اکنون تمامی یگان های مختلف پلیس آبادان در منطقه ذوالفقاری حضور دارند و فضای منطقه به شدت امنیتی است.
    تحقیقات جنایی برای دستگیری عاملان این جنایت توسط پلیس آبادان ادامه دارد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.