پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می‌کند + تصاویر
    16 بهمن 1396 - 10:57
    شناسه : 117416
    0

    فرماندار رودسر با تاکید براینکه زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می کند افزود: جوانان و نوجوانان با استفاده از این هنر هزاره سوم می توانند جان کلام را در بخش های مختلف ادا کنند و با مفاهیم بخشی موضوعات تصویرسازی درستی را به مخاطب انتقال […]

    پ
    پ

    جشنواره بین المللی فیلم رشد رودسر 3 - زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می‌کند + تصاویر - بامردم
    فرماندار رودسر با تاکید براینکه زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می کند افزود: جوانان و نوجوانان با استفاده از این هنر هزاره سوم می توانند جان کلام را در بخش های مختلف ادا کنند و با مفاهیم بخشی موضوعات تصویرسازی درستی را به مخاطب انتقال دهند.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر ؛ علی وارسته بهدانی صبح یکشنبه در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم رشد، زبان هنر را زبان ماندگار دانست و گفت: با زبان هنر می توان آثار بی بدیلی خلق کرد و در حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری ، آموزشی و …. با مردم ارتباط برقرار کرد.
    فرماندار رودسر با اشاره به تاثیرگذاری سمعی و بصری در آموزش و در ذهن مخاطب، افزود: هنر نمایش باتوجه به برقراری ارتباط دو سویه مابین بازیگر و بیننده می تواند تاثیرگذار باشد و اگر این ارتباط دوسویه نوآوری و خلاقیت داشته باشد تاثیرآفرینی اش چندین برابر خواهد بود.
    وی با بیان اینکه هنر به عنوان یکی از ارزشمندترین و کارآمدترین عنصر در جامعه جهانی است عنوان کرد: استفاده از هنر در عصر ارتباطات و تلفیق تاریخ و فرهنگ کهن ایرانی ذهن مخاطب را به سمت خود سوق می دهد و این مهارت زبان هنر در هنر نمایشی است که با استفاده از ابزار خود فکر انسان را درگیر می سازد.
    وارسته با تاکید براینکه زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می کند افزود: جوانان و نوجوانان با استفاده از این هنر هزاره سوم می توانند جان کلام را در بخش های مختلف ادا کنند و با مفاهیم بخشی موضوعات تصویرسازی درستی را به مخاطب انتقال دهند.
    وی در ادامه سخنان خود از وجود پربرکت معلمین و نقش بی نظیرشان گفت: پرورش انسان های موفق از کلام شایسته معلمین برآمده است و نقش شایسته آن ها بوده که توانستند شمع هدایت باشند و انسان های موثر را تقدیم جامعه نمایند.
    وارسته با اشاره به فضای خاص و آرامش بخش در بین دانش آموزان و دانشجویان، خاطرنشان کرد: دغدغه ها و مشغله ها هم نمی تواند از حضور در این محافل بازدارنده باشد بلکه این فضاها تجدید خاطره ای است از شهد شیرین درس آموزی و گفتگو که گذشته را با فضای دوستانه اش به یاد می آورد .
    فرماندار رودسر در پایان از نوجوانان و جوانان خواست تا با نیازسنجی و ظرفیت سنجی از نگاه خود به عنوان آینده سازان این جامعه ، عوامل پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی در آینده را مطرح کنند.

    جشنواره بین المللی فیلم رشد رودسر 1 - زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می‌کند + تصاویر - بامردم جشنواره بین المللی فیلم رشد رودسر 2 - زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می‌کند + تصاویر - بامردم جشنواره بین المللی فیلم رشد رودسر 4 - زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می‌کند + تصاویر - بامردم جشنواره بین المللی فیلم رشد رودسر 5 - زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می‌کند + تصاویر - بامردم جشنواره بین المللی فیلم رشد رودسر 6 - زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می‌کند + تصاویر - بامردم جشنواره بین المللی فیلم رشد رودسر 7 - زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می‌کند + تصاویر - بامردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.