شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز به کار غرفه شهرداری کلاچای در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در رودسر
    18 بهمن 1396 - 10:02
    شناسه : 117737
    0

    دهه فجر فرصت مناسب و مغتنمی است تا شهرداری کلاچای هم به عنوان یک دستگاه اجرایی و خدمات رسان همگام با دیگر دستگاهای اجرایی و خدماتی بخشی از فعالیت ها و کارکردهای خود را در قالب دستاوردهای چهل ساله انقلاب در سه حوزه زیر ساخت های عمرانی ، فرهنگی و ورزشی برای معرفی به مردم […]

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۲ ۰۷ ۰۹ ۵۹ ۰۵ - آغاز به کار غرفه شهرداری کلاچای در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در رودسر - رودسر

    دهه فجر فرصت مناسب و مغتنمی است تا شهرداری کلاچای هم به عنوان یک دستگاه اجرایی و خدمات رسان همگام با دیگر دستگاهای اجرایی و خدماتی بخشی از فعالیت ها و کارکردهای خود را در قالب دستاوردهای چهل ساله انقلاب در سه حوزه زیر ساخت های عمرانی ، فرهنگی و ورزشی برای معرفی به مردم در قالب غرفه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرستان رودسر ارائه دهد.
    طبعا بیان این گونه فعالیت ها علاوه بر افزایش روحیه امید بخشی و نشاط آفرینی در دل های مردم باعث اعتماد بیشتر مردم به مسئولان نظام به عنوان خادمان ملت خواهد بود چرا که هر قدر خدمات و دستاوردهای و فعالیت های نظام به مردم به خوبی تبیین و بازخوانی شود به همان میزان بر اعتماد بیشتر مردم به مسئولان منجر خواهد شد و این موضوع مهمی است که باید با جدیت به آن بپردازیم.
    آنچه در مورد بیان و عملکرد شهرداری حایز اهمیت است این بوده که شهرداری یک دستگاه صرف عمرانی نیست بلکه تلفیقی از پرداختن به موضوعات عمرانی ، فرهنگی و ورزشی است و این سه مولفه فعالیت شهرداری را بر هر امر دیگر متمایز می سازد .
    طرح ابتکاری فرماندار محترم شهرستان رودسر مبنی بر راه اندازی غرفه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در این شهرستان بستر و زمینه مناسبی است تا شهرداری کلاچای هم بخشی از خدمات و کارکردهای خود را در سه حوزه (ابنیه اداری ، سازمانی ، زیر ساختی و تفریحی و ورزشی )به منصه ظهور رسانده و در معرض دید همگان قرار دهد.
    پر واضح است این گونه اقدامات مطمئنا تاثیر گذاری فراوانی در بیان بیشتر خدمات مسئولان به عنوان یک وظیفه ذاتی و بی منت به مردم خواهد داشت .
    طبیعتا ارائه خدمات به شهروندان از سوی شهرداری جزو وظایف لاینفک حقوق شهروندی به شمار می آید و شهرداری بر خود فرض و لازم می داند از همه توان ، ظرفیت و قابلیت ها برای تحقق این امر بهره گیری نماید .
    شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای علاوه بر توجه جدی و عمیق به مبحث توسعه زیر ساخت های شهری در حوزه استقرار برخی ادارات برای رفاه حال مردم گام های موثر و عملی برداشته و تلاش دارد تا با تحقق این برنامه ها اعتماد دو سویه میان مردم و شهرداری را به نحو قابل قبولی افزایش دهد .

    این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ انقلاب برپا شده است و تا ۲۱ بهمن ماه دایر می باشد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.