جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ماجرای غم‌انگیز زن جوانی که در حادثه‌ای عجیب در یک‌شب از سوی دو مرد مورد تجاوز قرار گرفت
    18 بهمن 1396 - 11:46
    شناسه : 117742
    1

    زن جوان وقتی توانست شبانه از تله‌ شیطانی مرد پژو سوار بگریزد هرگز فکر نمی‌کرد در دام مرد دیگری گرفتار شود. دیروز متهمان در حالی در دادگاه محاکمه شدند که روشن شد سه زن دیگر نیز در دام مرد پژوسوار گرفتار شده بودند. به گزارش جام‌جم، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در […]

    پ
    پ

    به زن 124 - ماجرای غم‌انگیز زن جوانی که در حادثه‌ای عجیب در یک‌شب از سوی دو مرد مورد تجاوز قرار گرفت - بامردم

    زن جوان وقتی توانست شبانه از تله‌ شیطانی مرد پژو سوار بگریزد هرگز فکر نمی‌کرد در دام مرد دیگری گرفتار شود. دیروز متهمان در حالی در دادگاه محاکمه شدند که روشن شد سه زن دیگر نیز در دام مرد پژوسوار گرفتار شده بودند.

    به گزارش جام‌جم، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی توکلی و با حضور یک مستشار برگزار شد،ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

    سپس زن جوان به تشریح بلایی که سرش آمده بود، پرداخت و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: زمستان ۹۵ بود که ازمحل کارم در میدان خراسان به خانه‌ام در مشیریه برمی‌گشتم که به عنوان مسافر سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ شدم. راننده در بین راه تغییر مسیر داد. وقتی از او خواستم ماشین را متوقف کند، مرا کتک زد‌. او با تهدید مرا به منطقه‌ای به نام زمان‌آباد برد و وحشیانه مورد آزار و اذیت قرار داد و در بیابان رها کرد . این زن که از به خاطر آوردن خاطرات آن شب شوکه شده و به خود می‌لرزید، ادامه داد: صدای پارس سگ‌ها را در بیابان می‌شنیدم و به خودم می‌لرزیدم‌. حتی توان راه رفتن هم نداشتم‌. با زحمت توانستم خودم را کنار جاده برسانم‌. همان موقع یک پژو پرشیا در حال عبور بود که جلوی ماشین را گرفتم و از دو سرنشین آن کمک خواستم.

    شاکی گفت: دو سرنشین پژو که می‌گفتند در یک گاوداری کار می‌کنند، قول دادند کمکم کنند. آنها مرا به گاوداری بردند تا دست و صورتم را بشویم و سپس مرا به شهر برسانند، اما یکی از آنها که آرین نام داشت بدون توجه به گریه و التماس‌هایم مرا آزار داد، اما دیگری به نام رضا دلش برایم سوخت و مرا با ماشین به مشیریه رساند. من از رضا هیچ شکایتی ندارم، اما از دو مرد شیطان‌صفت شاکی هستم و برایشان اشد مجازات را می‌خواهم.

    سپس متهم ردیف اول به نام کامبیز برای دفاع در جایگاه قرار گرفت. وی که بعد از دستگیری‌اش روشن شد سه زن دیگر را نیز به همین شیوه به تله انداخته در جلسه دادگاه سکوت کرد و حرفی نزد.

    در ادامه رضا در تشریح ماجرا گفت: من پشت فرمان پژو پرشیا نشسته بودم که زن پریشان احوال را دیدم. به همین دلیل از آرین خواستم به زن جوان کمک کنیم. ما زن جوان را به گاوداری بردیم، اما آرین یکباره دچار وسوسه شد و تصمیم گرفت زن جوان را آزار دهد‌. من مخالفت کردم، اما آرین با من درگیر شد و تهدیدم کرد باید من هم زن جوان را آزار دهم، ولی من او را آزار ندادم.

    در این بین زن جوان گفت: این پسر مرا آزار نداد و کمکم کرد و مرا به شهر رساند. به همین علت از او هیچ شکایتی ندارم. وقتی آرین به دفاع پرداخت، ادعا کرد زن جوان را آزار نداده است. در پایان جلسه، هیات قضایی وارد شور شد تا برای رضا و آرین حکم صادر کند. اما پرونده کامبیز برای تکمیل تحقیقات درباره آزار سه‌زنی که وی را از روی عکسش شناسایی کرده‌اند به پلیس آگاهی فرستاده شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.