شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اینستا نوشت مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
    18 بهمن 1396 - 12:28
    شناسه : 117776
    1

    مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به بهانه نشست اخیراعضای محترم شورای اسلامی شهرلاهیجان باحضرت آیت الله قربانی، خبر یک رویداد فرهنگی و هنری را  در این واحد دانشگاهی بازنشر کرد. به گزارش «بامردم»، محمدعلی اخوان فلاحتکار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مروری بریک رخداد،به بهانه نشست اخیراعضای محترم شورای اسلامی شهرلاهیجان […]

    پ
    پ

    علی اخوان - اینستا نوشت مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان - بامردم

    مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به بهانه نشست اخیراعضای محترم شورای اسلامی شهرلاهیجان باحضرت آیت الله قربانی، خبر یک رویداد فرهنگی و هنری را  در این واحد دانشگاهی بازنشر کرد.

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی اخوان فلاحتکار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مروری بریک رخداد،به بهانه نشست اخیراعضای محترم شورای اسلامی شهرلاهیجان باحضرت آیت الله قربانی، عضومحترم خبرگان رهبری ونماینده مقام معظم رهبری دراستان گیلان.

    27بهمن ماه 1394مراسم بزرگداشت هنرمند برجسته و مطرح گیلان زمین استاد حسین محجوبی ، به همت دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان،شهرداری و شورای اسلامی شهرستان در بزرگترین آمفی تئاتر دانشگاهی گیلان (علامه حزین لاهیجی) برگزار شد.در این مراسم که با حضور شهردار و اعضای شواری اسلامی شهر لاهیجان، نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، دانشجویان ، فرهیختگان و مسئولین دانشگاهی برگزار شد از یک عمر فعالیت هنری استاد حسین محجوبی تقدیر به عمل آمد.
    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان ضمن تقدیر از جایگاه رفیع و ارزشمند استاد حسین محجوبی ، حضور بزرگانی همچون ایشان را مایه مباهات و افتخار لاهیجان دانستند و افزودند: «با حمایت های بی دریغ ریاست محترم دانشگاه آزاد لاهیجان جناب پروفسور کردرستمی ، مسئولین محترم شهرداری لاهیجان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال تداوم برگزاری آئین بزرگداشت از مفاخر و مشاهیر لاهیجان هستیم. »
    محمد علی اخوان نسبت به احداث موزه مفاخر و مشاهیر گیلان در آینده ای نزدیک ابراز امیدواری کردند و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان به برنامه های آتی این واحد اشاره نمودند .
    وی از تشکیل کمیته تخصصی تجلیل از مفاخر لاهیجان ، شکل گیری اولین پژوهشکده میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و برگزاری جشنواره کتاب سال در لاهیجان خبر دادند .
    ایشان با ابراز علاقه به شهر لاهیجان و ارادت به بزرگان این شهر گفتند: «ما در تلاش هستیم که در جایگاهی که خدمت می کنیم اثری ماندگار برجا بگذاریم. »
    خواستم گله بکنم ازبی وفایی ها،تضاد وتقابل،عدم تشخیص،فقدان سیستم نظارت وارزشیابی و…
    یادم آمدکه حضرت” حافظ “میفرمایند؛
    دلا زرنج حسودان مرنج و واثق باش
    که بد به خاطر امیدوار ما نرسد

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “اینستا نوشت مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان”
    1. ✔آفرین به غیرتشون …در انتخابات شورای شهرستان لاهیجان به این نتیجه رسیدم ،هنوز مردم لاهیجان جناب آقای دکتر اخوان را نمیشناسند .از طرفی متاثر کننده بود.. مردم عزیز لاهیجان باید به حضور پربرکت جناب دکتر اخوان افتخار کنند .هنوز هم تفکر و اهداف این دلاور، آرمانیست …

      پاسخ
    2. امان از حافظه ی کوتاه مدت و فراموشکار، امان از کینه و کدورت و غرض ورزی ها، امان از دست های کثیف و شوم سیاستی که محفل دانشگاه و میان دانشگاهیان مدام تخم ِ نفاق و حسادت می کارند، امان از طرح و طراح افکاری که اصرار دارد رو به عقب پیشرفت و جهش داشته باشد که پیامدی درداور و عجز اوری جز بی ثباتی و بی کفایتی نداشته و ندارد…کاش صفحه و صحنه ی دانشگاه به مانند صفحه و بازی شطرنج می بود و هر مهره ای به درستی سر جای خودش می نشست و کار خود را انجام می داد که هزاران بار افسوس همواره سیاست زدگی مانع از استفاده ی درست از این مهره ها و روش شده و می شود اگرچه قابل ذکر است که در زمان ریاست دکتر کرد رستمی بهترین و برترین اتفاق ها، افتاد. یکی از این انتخاب های بجا و شایسته و به موقع دکتر اخوان به عنوان مدیر روابط عمومی و حقوق بین اللمل بوده که انصافا و بدور از تعاریف و تعارف باید بیان کرد که برگزاریه همایش های متنوع و زیبا باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی در گیلان شده بودند البته همینجا بهتر است پرانتزی باز کنم که حضور همین افراد به ظاهر باسواد که سقف و قامت فکریشان به بلندای علف های هرز صحرا است مانع پیشرفت این دست برنامه ها شدند آدم های مرتجعی که در تمامی دوران زندگیه خود صرفا توسط رابطه ها بالا امده اند… از این که بیان کردم مهره ی درست نشسته شده بر صندلیه روابط عمومی منظورم به این بود که بشینم و فکر کنیم یا بهتر است بگویم بنشینند و فکر کنند که تا چه حد باید قوی و قدر بود دارای چه فکر و اندیشه ای می توان بود تا چه حد باید نفوذ و تاثیر کلام داشت.
      که بتوان هم افراد سیاسی( نماینده، شهردار، عضو شورای شهر و …) و هم مشاهیر و اهل علم و هنرمند و صاحب نامو سبک و هم دانشجویان خصوصا دانشجویانی که امروزه آستانه ی صبری کوتاه دارند و تنوع در رشته و خط مشی فکری دارند را در یک سالنی بدون کمترین تنش در غالب برنامه ای زیبا و به نحو احسن اجرا کرد و پیشبرد.
      آیا بعد از استفای ایشان کسی را در این سِمت دیدید که اینقدر منظم و با شکوه برای ارتقا دانشگاه تلاش و کوشش کند؟ آیا بعد ایشان شاهد سمینار و همایش بودید؟
      آقای دکتر اخوان عزیز زحمات بی دریغ و بی منت شما نه تنها فراموش شدنی نیستند بلکه یاداور خاطرات روزهای خوش رنگ و عمیق و زیبا هستند، آقای اخوان عزیز قطعا حضور استاد چیره دست و ماندگار جناب آقای حسین محجوبی که حضورشان برای هر ایرانی باعث افتخار و شادی است و یاداوری کنم ساختن زندگی ایشان بطور مستند و اکرانش در همان روز توسط چهره ی سرشناس و بنام ، جناب آقای جعفر پناهی که وجود ایشان حضور ایشان هم باعث غرور فرد فرد ایرانیان است، همراه بود چهره ای توسط کوته فکران تنگ نظران ممنوع از کار و ممنوع خروج از کشور هستند، حضور این دوچهره ی مانا در زمان حیات مدیریت روابط عمومی و حقوق بین اللمل ثبت ذهن ها، ثبت حافظه ی تاریخیه دانشگاه لاهیجان شد که این امر،کاری ساده نیست اگرچه ساده می بینندش عکسهای امروز پست دکتر اخوان در نوع خود خاص بوده اما بیشتر ناراحت کننده، ناراحت کننده از این بابت که چرا نباید از افراد در جاهای خودشان بهره ببریم، چرا به جای اینکه به فکر حال خوشیه دانشگاه باشیم بیشتر به بدنه ی آن ضربه زده آن هم ضربه های کاری وارد می کنیم، باور کنید دانشگاه و دانشجویانش آینده ساز این مملکت هستند، باورید کنید که سال هاست جنگ تمام شده و نیازی به تخریب چی نداریم… نیازمند افرادی هستیم دلسوز و با تجربه که با قدم های محکمو استوار با فکر آزاد و رهاباعث گسترش و گستردگیه آن باشند.
      آقای دکتر اخوان شما هرگز ناراحت نباشید ناراحتی از آنِ کس یا کسانی است که دارای ریشه هایی ضعیف هستند و وابستگی دارند که با وزیدن بادها، جهت میگیرند.رسالتی که تحت عنوان رسانه ی خبری با مردم که چه اسم با مثمایی چون با مردم است نه علیه مردم، مردم یعنی طیف گسترده ای از ( کارگران، معلمان، دانشگاهیان، پزشکان …) با هر نوع طرز تفکر و اندیشه ای که دارند جامعه را تشکیل می دهند و چه سعادت والایی نصیب شما شده که با مردم هستید و حشر و نشر دارید، ادمی با طرز اندیشه اش بیان و تعریف می شود و شما با این حجم از بینش و منش و عقایدتان بی شک در دل ها، خوش نشسته و در ذهن ها حک و نهادینه شده اید که همگان می دانند اندیشه های ناب جاودانه اند و هرگز کشته نخواهند شد
      باقی بقایتان و ایزد منان ،پناهتان

      پاسخ
    3. ما مردم لاهیجان دیدبم که اقای دکتر اخوان باعث رونق دانشگاه ازاد لا هیجان شدن دوردو سپاس به اقای دکتر اخوان محترم براش ارزوی موففیت می کنبم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.