شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خبرنگاران دیده‌بانان هوشیار و عاقل جامعه هستند
    17 مرداد 1395 - 22:12
    شناسه : 11781
    0

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی می‌توانیم رشد کنیم که یک دیده‌بان هوشیار و عاقل ما را رصد کند که این رسالت بر عهده خبرنگاران است. به گزارش «بامردم»، غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران قشر همیشه […]

    پ
    پ

    غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی می‌توانیم رشد کنیم که یک دیده‌بان هوشیار و عاقل ما را رصد کند که این رسالت بر عهده خبرنگاران است.

    به گزارش «بامردم»، غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران قشر همیشه زنده هستند لذا اگر قرار است جامعه‌ای زنده باشد باید رسانه‌اش زنده باشد.

    وی با بیان اینکه اگر رسانه پویا و آزاد داشته باشیم که بتواند خط قرمزها را حفظ کند، آن کشور توسعه می‌یابد، افزود: زمانی می‌توانیم رشد کنیم که یک دیده‌بان هوشیار و عاقل ما را رصد کند که این رسالت بر عهده خبرنگاران است.

    وی ادامه داد: خبرنگاران افرادی عاقل، مطلع به وقایع روز، دلسوز و چشمان بینای جامعه هستند لذا شک نکنید آنچه را که بیان می‌کنند، از روی آگاهی و دلسوزی است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه خوشبختانه استان در حال حاضر از فضای همدلی خوبی برخوردار بوده و معدل مدیران ما خوب است، اضافه کرد: جامعه مطبوعاتی به عنوان قشر تیزبین حق نقد منصافه را دارد لذا مدیران ما ظرفیت‌شان را افزایش دهند.

    جعفرزاده بیان کرد: جامعه مطبوعاتی ما به سبب وجود کادر تخصصی فضای کار بیش از این را می‌طلبد که متاسفانه از مشکلات صنفی رنج می‌برد لذا در این راستا هر چه در توان دارم، کمک خواهم کرد./ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.