دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41318 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دختر ۱۸ ساله ای بودم که به خاطر خماری پیشنهاد شرم آور چند مرد را پذیرفتم و …!
    19 بهمن 1396 - 0:06
    شناسه : 117852
    0

    چند روز خمار بودم تا اینکه به پیشنهاد چند مرد به خانه آن ها رفتم. به گزارش گروه حوادث  رکنا، مریم هستم و ۱۸ سال سن دارم، تا کلاس چهارم ابتدایی بیشتر ادامه تحصیل ندادم. پدر و مادرم از اوایل زندگیشان همیشه اختلاف داشتند، و وقتی ۱۱ ساله شدم، مادرم از خانه رفت و بعد از طلاق، […]

    پ
    پ

    دختر جوان زن - دختر 18 ساله ای بودم که به خاطر خماری پیشنهاد شرم آور چند مرد را پذیرفتم و ...! - پیشنهاد شرم آور

    چند روز خمار بودم تا اینکه به پیشنهاد چند مرد به خانه آن ها رفتم.

    به گزارش گروه حوادث  رکنا، مریم هستم و ۱۸ سال سن دارم، تا کلاس چهارم ابتدایی بیشتر ادامه تحصیل ندادم. پدر و مادرم از اوایل زندگیشان همیشه اختلاف داشتند، و وقتی ۱۱ ساله شدم، مادرم از خانه رفت و بعد از طلاق، پدرم نیز ازدواج کرد. برادران و خواهر ناتنی ام مرا اذیت و آزار می کردند و نمی خواستند من در خانه پدرم زندگی کنم.
    پدرم هم طرفدار آنها بود و منم سعی می کردم زیاد در خانه حضور نداشته باشم. مدتی به همین منوال گذشت تا اینکه از طریق یکی از دوستانم با پسری به اسم احسان آشنا شدم. وقتی ماجرای زندگی ام را برای او تعریف کردم، از من خواست که با او زندگی کنم.
    سریع پیشنهادش را قبول کردم. وقتی به خانه اش رفتم بساط موادش به راه بود و می گفت که تفریحی استفاده می کند. به من نیز پیشنهاد کشیدن موادمخدر را داد و می گفت اگه بکشی حالت خوب می شود.
    احسان و مواد تنها دارایی های من از مال دنیا بودند و تنها این دو را پرستش می کردم. هر چند می دیدم که دیگرآن دختر ۱۸ ساله نیستم و اعتیاد چهره ام را از من گرفته است.
    روزگار به همین منوال گذشت تا جایی که یک روز رفتم خونه احسان که مواد بکشم، اما دیدم خانه اش را فروخته و رفته، چند روزی خمار بودم تا اینکه به پیشنهاد چند مرد به خانه آنها رفتم و در ازای خواسته بی شرمانه خود مقداری مواد به من دادند و از آنجا به بعد کارم شد …

    نظریه کارشناسی
    مهمترین عواملی که در شروع تن فروشی موثر است، عبارتند از؛ مسئولیت تامین مخارج، سابقه بازداشت و جرم  پدر، وضعیت تاهل، حضور در بین دوستان بی اخلاق. اختلاف و درگیری های بین پدر و مادر، بی تفاوت بودن به زندگی و سرنوشت، تربیت فرزند، مشکلات روحی و روانی پدر، محیط زندگی که عاری از هرگونه آرامش و تنش عصبی بوده در بزرگسالی تعامل بیشتری به به این کار دارند.

    توصیه های کارشناسی
    والدین شرایط و محیط امنی را برای فرزندان در خانه ایجاد کنند تا فرزندان، پدر و مادر خود را محرم اسرار خود بدانند و مشکلات و اتفاقاتی که در خارج از محیط خانه و بیرون می افتد را با آن ها در میان بگذارند تا پدر و مادر کمکشان کنند.
    فرزندانی که پدر و مادر آن ها از یکدیگر طلاق گرفته اند به مراتب در آینده بیشتر به سمت آسیب های اجتماعی کشیده می شوند، لذا می طلبد زنان و مردان قبل از ازدواج حتما در کلاس های مشاوره قبل از ازدواج شرکت کنند تا شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنند که در آینده با آسیب طلاق مواجهه نشوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.