سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41415 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حساسیتی به نقدهای رسانه‌ها ندارم
    19 بهمن 1396 - 0:33
    شناسه : 117860
    0

    نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه حساسیتی به نقدهای رسانه‌ها ندارم و کاری که فکر می‌کنم را با مشورت عقلا انجام می‌دهم گفت: به مسئولین شهرستانی و استانی هشدار می‌دهم که مردم را معطل نکنید که یکی منتظر کسی باشند تا کارهایشان را انجام دهد ولی اثری از او پیدا نشود، تفکری که می‌گوید […]

    پ
    پ

    نماینده لاهیجان - حساسیتی به نقدهای رسانه‌ها ندارم - بامردم

    نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه حساسیتی به نقدهای رسانه‌ها ندارم و کاری که فکر می‌کنم را با مشورت عقلا انجام می‌دهم گفت: به مسئولین شهرستانی و استانی هشدار می‌دهم که مردم را معطل نکنید که یکی منتظر کسی باشند تا کارهایشان را انجام دهد ولی اثری از او پیدا نشود، تفکری که می‌گوید باید فساد فراگیر شود تا امام زمان ظهور کنند جایی در این جامعه ندارد.

    ذبیح‌الله نیکفر اظهار کرد: دغدغه مهم مردم در دهه چهارم انقلاب، معیشت و اقتصاد ناشی از بدعت‌های غلط و تبعیض‌های جامعه است که همه مسئولان وظیفه‌دارند برای رفع مشکلات مردم به‌صورت جهادی اقدام کنند.

    وی با اشاره به وضعیت ساخت‌وسازها در مرقد امام خمینی (ره) بیان کرد: متأسفانه با مجلل ساختن مرقد امام بزرگوار خدشه به انقلاب وارد کردند، امامی که در حسینیه ساده جماران توانست بر دنیا حکومت کند.

    نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی افزود: می‌گویند امام راحل چنین و چنان بودند، مقام معظم رهبری با ساده زیستی زندگی می‌کنند.

    وی با اشاره به اینکه هنوز هم پابرهنه‌ها نظام را اداره می‌کنند نه مسئولین گفت: علی‌رغم اینکه مشکلات فراوانی در شهر و روستا وجود دارد متأسفانه وکلایی داریم که خانه‌های اعیانیشان در اندازه یک مسئول جمهوری اسلامی نیست.

    نیکفر با بیان اینکه نباید دست در کیسه بیت‌المال کنیم خاطرنشان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان باید جوابگوی بدهی 15 هزار میلیاردی خود به مردم باشد که دلیل این مقدار بدهی برای چیست.

    وی با اشاره به اینکه امروز در مقابل آمریکایی ایستادیم که بیش از 100 میلیارد بودجه نظامی آن‌هاست افزود: قرارداد تسهیلاتی عربستان 100 میلیارد است درحالی‌که بودجه دفاعی ما قابل قیاس با دیگر کشورها نیست.

    نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به ضعف‌های موجود در زمینه صنعت خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: بیش از پنج هزار نفر در تهران به خاطر آلودگی هوا فوت شدند و چطور نمی‌توانیم خودرویی تولید کنیم که ما را از آلودگی‌های امروز نجات دهد.

    نیکفر با بیان اینکه هفت درصد جمعیت در گیلان تحت پوشش کمیته امداد هستند افزود: یک هزار و 700 واحد مسکونی در سال گذشته به محرومین اهدا شد و سه هزار محروم نیز در گیلان فاقد منزل مسکونی هستند.

    وی با بیان اینکه حساسیتی به نقدهای رسانه‌ها ندارم و کاری که فکر می‌کنم را با مشورت عقلا انجام می‌دهم گفت: به مسئولین شهرستانی و استانی هشدار می‌دهم که مردم را معطل نکنید که یکی منتظر کسی باشند تا کارهایشان را انجام دهد ولی اثری از او پیدا نشود، تفکری که می‌گوید باید فساد فراگیر شود تا امام زمان ظهور کنند جایی در این جامعه ندارد.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.