×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

استخر - ماجرای ساخت استخر میلیاردی در امامزاده - استخر میلیاردی

رکنا: تولیت امامزاده ابوالقاسم علی‌بن زین‌العابدین منطقه ده ونک با رد ادعای ساخت استخر ۳۰ میلیاردی در این منطقه، گفت: برای ساخت این استخر عمومی ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده و هنوز هم تکمیل نشده است.

مسعود مهدوی‌پویا تولیت امامزاده ابوالقاسم علی‌بن زین‌العابدین معروف به «قالی سابق» در ده ونک، اظهار داشت: حدود ۱۰ تا ۱۲ سال پیش این بقعه قدیمی فاقد امکانات لازم بود و ما جمعی طلبه‌ها و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) جمع شدیم تا این بقعه را به‌ عنوان یک قطب فرهنگی معرفی کنیم.
وی ادامه داد: با شهرداری منطقه ۳ صحبت کردیم و شهرداری این منطقه گفت ما باید در این منطقه یک استخر و سالن ورزشی ایجاد کنیم، ما نیز به سازمان اوقاف اعلام کردیم شما که هزینه‌ای برای احیا این امام زاده نکرده‌اید؛ در نتیجه قرار شد ما زمین لازم را در این منطقه و در کنار امامزاده به شهرداری بدهیم تا مجموعه فرهنگی ایجاد شود.
تولیت امامزاده ابوالقاسم علی‌بن زین‌العابدین افزود: ما به شهرداری زمین مورد نیاز این پروژه را دادیم و شهرداری نیز تعهد داد تا آماده سازی امکانات مورد نیاز امامزاده را در قبال دادن این زمین انجام دهد.
مهدوی‌پویا خاطرنشان کرد: در آن زمان در شورای شهر تهران ۶ میلیارد تومان بودجه مصوب شد که این میزان بودجه را طی دو سال پرداخت کردند و پس از آن نیز در مصوبه‌ای دیگر، ۱۴ میلیارد تومان تعیین شد تا ساختمان ۵ طبقه این مجموعه کامل شود،‌ اما هنوز ۱۰ درصد از کل ساخت این مجموعه باقی مانده است که با سر کار آمدن نجفی، شهردار تهران این کار متوقف شد.
وی با اشاره به بخش‌های مختلف این مجتمع فرهنگی گفت: در این مجتمع هزار و ۷۰۰ مترمربع شبستان، پارکینگ برای ۳۰ خودرو، آشپزخانه، دارالقرآن، امکانات ورزشی و خیریه‌ای به نام امام سجاد(ع) طراحی و ساخته شده است، اما هنوز ۱۰ درصد از کار این مجموعه باقی مانده است و ما در پارکینگ این مجموعه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهیم.
تولیت امامزاده ابوالقاسم علی‌بن زین‌العابدین بیان داشت: برای ساخت استخر عمومی و جکوزی این مجموعه ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است و کارشناسان اعلام کردند برای تکمیل آن در نهایت هزینه برابر با ۱۵۰ میلیون تومان موردنیاز است.
مهدوی پویا عنوان کرد: در این شرایط یکی از نمایندگان فراکسیون امید به دروغ در سایت‌ها اعلام کرده است که یک استخر و جکوزی با هزینه ۳۰ میلیارد تومانی زیر ساختمان این امامزاده توسط قالیباف ساخته شده است.
مهدوی‌پویا ابراز داشت: ما قصد داشتیم با ایجاد این مرکز افراد مختلف این منطقه را جذب فعالیت‌های فرهنگی و این امامزاده کنیم و در خصوص هزینه‌هایی که در این مجتمع صورت گرفته است، اسناد لازم را داشته و ۴ مرحله قرارداد داریم که آماده ارائه آن هستیم؛ ضمن اینکه هنوز کار ساخت این استخر و جکوزی به طور کامل انجام نشده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.