جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حذف زودهنگام روزبهانی از المپیک
    18 مرداد 1395 - 10:22
    شناسه : 11811
    0

    احسان روبهانی در نخستین دیدار خود در ریو ۲۰۱۶ مقابل پیتر مولنبرگ هلندی قرار گرفت و در پایان ، مقابل این ورزشکار تن به شکست داد. به گزارش «بامردم»، سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو دوژانیرو در حالی به میزبانی برزیل پیگیری می‌شود که احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران در وزن ۸۱- […]

    پ
    پ

    احسان روبهانی در نخستین دیدار خود در ریو ۲۰۱۶ مقابل پیتر مولنبرگ هلندی قرار گرفت و در پایان ، مقابل این ورزشکار تن به شکست داد.

    به گزارش «بامردم»، سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو دوژانیرو در حالی به میزبانی برزیل پیگیری می‌شود که احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران در وزن ۸۱- کیلوگرم بامداد امروز در نخستین گام به مصاف پیتر مولنبرگ از هلند رفت و با شکست مقابل حریف خود از دور مسابقات کنار رفت.

    راند اول این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۹ به سود نماینده هلند به پایان رسید ، روزبهانی در راند دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر ۹ بازی را واگذار کرد اما در راند سوم این دیدار ۱۰-۹ به سود نماینده کشورمان به پایان رسید تا در مجموع پلیس هلندی با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ از سد احسان روزبهانی بگذرد.

    همچنین روز گذشته چهار دیدار در وزن ۸۱ کیلوگرم برگزار شد که در آن بوکسورهای ترکیه، کرواسی، برزیل و کلمبیا با برتری مقابل رقیبان خود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت ها صعود کردند.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.