شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41366 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گرمای گاز در 12 روستای دیگر شهرستان رودبار
    21 بهمن 1396 - 10:17
    شناسه : 118317
    0

      به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم افتتاح گازرسانی به 12 روستای شهرستان رودبار با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی در 2 روستای سرشمام رستم آباد (امام زاده طاهر) و روستای صیقلده برگزار شد. برای گازرسانی به روستاهای رناسک بن، قلعه کول، میان […]

    پ
    پ

    گاز در 12 روستای دیگر شهرستان رودبار - گرمای گاز در 12 روستای دیگر شهرستان رودبار - 'hc

     

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم افتتاح گازرسانی به 12 روستای شهرستان رودبار با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی در 2 روستای سرشمام رستم آباد (امام زاده طاهر) و روستای صیقلده برگزار شد.
    برای گازرسانی به روستاهای رناسک بن، قلعه کول، میان فریرود، گلیورز، دشتگان و سرشمام در بخش مرکزی شهرستان رودبار و نیز روستاهای صیقلده، دنبالده، کشکش، سه پستانک، گوفل و جهیش بیش از 67 کیلومتر شبکه گذاری و 928 انشعاب گاز نصب شده و مجموعاً 3 میلیارد و650 میلیون تومان هزینه شده است.
    همچنین با گازدار شدن این روستاهای کوهستانی و صعب العبور در دهه فجر امسال، مجموع خانوارهای روستایی گازدار رودبار به حدود 9 هزار خانوار افزایش یافته و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی این شهرستان به بالای 70 درصد رسیده است.
    هم اکنون تمام شهرها و 93 روستای شهرستان رودبار بهره مند از گاز می باشند و با اجرای طرح گازرسانی به 29 روستای دیگر این شهرستان در سال 97، درصد بهره مندی خانوارهای روستایی رودبار به بالای 90 درصد خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.