چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجازه تحرک و سوءاستفاده به دشمنان برای ضربه زدن به نظام را نمی‌دهیم
    22 بهمن 1396 - 9:12
    شناسه : 118465
    0

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر، سرپرست فرمانداری رودسر عصر روز شنبه در مراسم جشن انقلاب مسجد امام حسین (ع) با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی افزود :ملت ایران برغم وجود مشکلات اقتصادی اجازه تحرک و سوءاستفاده به بدخواهان و دشمنان نظام را نخواهند داد. علی وارسته با […]

    پ
    پ

    وارسته - اجازه تحرک و سوءاستفاده به دشمنان برای ضربه زدن به نظام را نمی‌دهیم - استقلال
    به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر، سرپرست فرمانداری رودسر عصر روز شنبه در مراسم جشن انقلاب مسجد امام حسین (ع) با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی افزود :ملت ایران برغم وجود مشکلات اقتصادی اجازه تحرک و سوءاستفاده به بدخواهان و دشمنان نظام را نخواهند داد.
    علی وارسته با گرامیداشت یوم اله 22 بهمن، آن را بیعت و میثاق مجدد ملت با آرمان های امام، شهدا و رهبری عنوان و اظهار کرد :بی تردید مردم قدر شناس ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و گسترده در صحنه به دنیا ثابت خواهند کرد در آرمان خود همچنان مصمم و اراده هستند و از نظام خود با تمام وجود پشتیبانی می کنند.
    سرپرست فرمانداری رودسر ادامه داد: اگر دغدغه و نگرانی هم در حوزه های مختلف کشور وجود دارد مردم ما نمی گذارند دشمنان از آن سوءاستفاده و در راستای تضعیف و ناکارامدی نظام بکارگیری کنند.
    وارسته با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف ابراز امیدواری کرد کشور بتواند به توسعه اقتصادی چشمگیر دست پیدا کند و معتقدم این مهم با تلاش و کوشش بیشتر شدنی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.