شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نوبخت زمان پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت را اعلام کرد
    22 بهمن 1396 - 9:27
    شناسه : 118475
    0

    معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت می شود. محمدباقر نوبخت در بدو ورود به بندرعباس در گفت‌وگویی افزود: من حامل سلام و پیام آقای رییس جمهور و هیات وزیران برای مردم پیروز و مومن هرمزگان هستم. به گزارش نامه […]

    پ
    پ

    - نوبخت زمان پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت را اعلام کرد - حقوق

    معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت می شود.

    محمدباقر نوبخت در بدو ورود به بندرعباس در گفت‌وگویی افزود: من حامل سلام و پیام آقای رییس جمهور و هیات وزیران برای مردم پیروز و مومن هرمزگان هستم.
    به گزارش نامه نیوز وی تصریح کرد: این سفر به مناسبت بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران انجام می شود و فردا این افتخار را خواهم داشت تا در کنار مردم انقلابی بندرعباس در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم.
    نوبخت اضافه کرد: امیدوارم فردا بتوانیم برای تجلیل از حماسه شهدای گرانقدر و قدردانی از ایستادگی مردم در کنار مردم خوب و مقاوم هرمزگان باشیم.
    معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر زمان پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت نیز اظهار کرد: همراه با حقوق بهمن ماه عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت به طور حتم پرداخت خواهد شد.
     نوبخت سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن بندرعباس خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.