×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سرهنگ سیدجعفرحسینی - پیام تقدیر فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی - بامردم

سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان طی پیامی حضور پرشور و شعور مردم غیور و فهیم شهرستان لاهیجان در مراسم راهپیمایی سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

در پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و شعور مردم غیور و فهیم شهرستان لاهیجان در مراسم راهپیمایی سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی، نشان از ولایت مداری، بصیرت، دشمن شناسی و پایبندی ایشان به آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) دارد.

این حضور حداکثری بیانگر مردمی بودن و مردمی ماندن نهضت عاشورایی انقلاب اسلامی در طول سی و نه سال از عمر پر برکت خویش است و گواه این حقیقت بوده که نظام مقتدر جمهوری اسلامی، که حاصل نثار خون مطهر هزاران شهید گلگون کفن است، همواره در مسیر مردم سالاری دینی و حمایت از مظلومین جهان گام برداشته است.

شکوه ایستادگی، وحدت، همدلی و همراهی اقشار و آحاد ملت ایران، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را به تماشایی ترین و باشکوه ترین تجربه حضور مردمی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون مبدل ساخت، و پیامی آشکار برای استکبار جهانی بود که ملت ایران تا ابد پای ابرقدرت ترین حکومت اسلامی و مردمی جهان ایستاده اند و لحظه ای نسبت به تابعیت از ولایت فقیه که جلوه ای از تقوای سیاسی است، درنگ نخواهند ورزید.

بر خود لازم می دانم به عنوان یک سرباز کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از حضور گسترده و حماسی مردم بصیر و شهیدپرور شهرستان لاهیجان که برگ زرینی دیگر را در تاریخ ولایت مداری مردم این شهرستان رقم زدند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

سید جعفر حسینی
خادم بسیجیان شهرستان لاهیجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.