×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

حضور رییس مجلس و نایب رییس مجلس در عروسی پسر ندیمی - وقتی کفگیر تخریب ها به ته دیگ می‌خورد! | هدف رسانه های درباری، منحرف کردن بحث امتناع سخنران مراسم ۲۲ بهمن لاهیجان است - ابوذر ندیمی

علی مطهری، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت شخص ابوذر ندیمی، مدتی قبل، در مراسم جشن عروسی فرزند وی شرکت کرده بود، ولی تاکنون هیچ وقت تصویری از آن منتشر نشده بود، اما برای آشکار شدن اهداف شوم‌ این رسانه ها تصاویری را درج می نماییم تا بدانید و ‌بدانند که افرادی که سالها در سطوح اولیه کشور حضور داشتند و دارند، نیازی به عکس و‌ عکاسی ندارند.

پایگاه خبری زبان گویا نوشت: شتاب روزافزون تکثیر و تکثر رسانه‌های مجازی و شبکه‌های موبایلی این روزها برای خودش حکایتی دارد؛ حکایتی که زندگی بشر و به خصوص ما ایرانی ها را تحت تاثیر قرار داده و از بروز اتفاق و حادثه‌ای جدید حکایت می‌کند. این پدیده را باید از دو رویکرد نگریست و پیامدهای آن را مورد بررسی و تامل قرار داد. در اولین نگاه، رسانه ها وظیفه سرعت در انتقال اخبار و اطلاعات را به نحو احسن به انجام می‌رسانند، اما مشکل از آنجا آغاز می‌شود که در این روند دچار شتابزدگی خواسته یا ناخواسته شده و به عبارتی، دقت و بررسی صحت خبر فدای این ماراتن رسانه‌ای می‌شود و خبررسانی و انتشار اطلاعات درست، به خبرپراکنی تبدیل می‌شود. این اتفاق باعث شده تا در این فضای پرتلاطم، برخی از افراد و رسانه‌ها که پیش از این فرصتی برای عرض‌اندام نمی‌یافتند، به جریان‌سازی‌های تخریبی مورد نظر بپردازند.

مراسم ۲۲ بهمن و راهپیمایی با شکوه مردم لاهیجان با حاشیه های فراوانی همراه بود که چند رسانه وابسته با بزرگنمایی و ایجاد یک جریان انحرافی و‌ اقداماتی ملعبه وار، در حال فرافکنی و کمرنگ ساختن حضور حماسی و با عظمت مردم لاهیجان، برای تسویه حساب سیاسی می باشند.

راهپیمایی مردم لاهیجان هنوز به نیمه راه نرسیده بود که تصاویر حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و مشاور سازمان برنامه و‌ بودجه کشور از سوی ‌کانال رسمی ابوذر ندیمی در رسانه ها پخش شد. در این تصاویر که متن آن عینا منتشر می گردد، آورده شده است: «حضور ابوذر ندیمی و‌ علی مطهری (نائب رئیس مجلس شورای اسلامی) در راهپیمایی ۲۲ بهمن لاهیجان»

در هیج جای متن فوق، قید نگردیده که شخصی به همراه شخصی وارد راهپیمایی شد و یا مسئولی به دعوت شخصی در راهپیمایی ۲۲ بهمن لاهیجان شرکت کرد و‌ یا شخصی با نائب رئیس مجلس دیدار داشت!

اما رسانه های وابسته و درباری در اقدامی شتابزده با استفاده از اهرم فرافکنی، فضای مجازی را چنان تحت تاثیر قرار داده اند و مصاحبه ای را حتی با شخصی به عنوان «دبیر شورای حامیان تدبیر و‌ امید گیلان» ترتیب دادند که گویا شخصی در حال بهره برداری سیاسی از حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی لاهیجان است.(کافر همه را به کیش خود پندارد)

البته این حق برای ما قائل است که در یک فرصت مقتضی به فرصت سوزی بزرگ بپردازیم و بگوییم که چرا از فرصت حضور نائب رئیس مجلس برای سخنرانی حتی کوتاه هم استفاده نشد! در حالی که در فاصله چند کیلومتری لاهیجان، یعنی شهرستان لنگرود، معاون پارلمانی ریاست جمهوری به دعوت نماینده محترم مجلس این شهرستان (مهندس مهرداد لاهوتی) به عنوان سخنران مراسم ۲۲ بهمن شهرستان لنگرود بود.

فاجعه بار ترین قسمت حواشی مراسم امروز راهپیمایی لاهیجان‌ اینجا بود که از حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نژاد ریاست شورای سیاستگذاری ائمه ی جمعه به عنوان سخنران مراسم دعوت شد اما رسم مهمان نوازی مرسوم لاهیجانی ها به اجرا در نیامد تا مسئولی با سخنرانی از پیش هماهنگ نشده و‌ خود جوش خود، باعث‌ شد سخنران مراسم با توجه به ضیغ وقت، از حاضر شدن در جایگاه سخنرانی امتناع بورزد.

البته می‌دانیم و می‌دانید که داستان افراد و رسانه‌های مغرض را پایانی نیست و گواه آن، انتشار شایعات و‌حواشی متعددی است که در طی سالیان اخیر، از طریق همین رسانه‌ها منتشر شده است. در پاسخ به این رسانه های زرد نویس و حامیان آنها اعلام میداریم که علی مطهری، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت شخص ابوذر ندیمی، مدتی قبل، در مراسم جشن عروسی فرزند وی شرکت کرده بود، ولی تاکنون هیچ وقت تصویری از آن منتشر نشده بود، اما برای آشکار شدن اهداف شوم‌ این رسانه ها تصاویر ذیل را درج می نماییم تا بدانید و ‌بدانند که افرادی که سالها در سطوح اولیه کشور حضور داشتند و دارند، نیازی به عکس و‌ عکاسی ندارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.