شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ماجرای ازدواج بازیگر معروف با مدلی که 4 سال از او بزرگتر است چه بود؟
    23 بهمن 1396 - 11:27
    شناسه : 118736
    0

    “بردلی کوپر” بازیگر 41 ساله هالیوودی است که از آوریل سال 2015 با نامزد سابق “کریستیانو رونالدو” –ایرینا شایک 30 ساله – رابطه تازه ای را آغاز کرد. به گزارش «بامردم»، در میان شایعات چند هفته اخیر که حاکی از جدایی این دو است،روز گذشته کوپر با مدل مشهور دیگری دیده شد تا به این […]

    پ
    پ

    و هنر - ماجرای ازدواج بازیگر معروف با مدلی که 4 سال از او بزرگتر است چه بود؟ -

    “بردلی کوپر” بازیگر 41 ساله هالیوودی است که از آوریل سال 2015 با نامزد سابق “کریستیانو رونالدو” –ایرینا شایک 30 ساله – رابطه تازه ای را آغاز کرد.

    به گزارش «بامردم»، در میان شایعات چند هفته اخیر که حاکی از جدایی این دو است،روز گذشته کوپر با مدل مشهور دیگری دیده شد تا به این شایعات قوت ببخشد.
    کوپر همراه با “نائومی کمبل” –مدل مشهور 45 ساله جامائیکایی تبار- دیده شد در حالی که گرم و صمیمی برای صرف صبحانه از اتوموبیل کوپر پیاده شدند.

    در طول مدت رابطه کوپر و شایک چندین بار خبر جدایی آنها در رسانه ها مطرح شد اما آنها باز در مکان های عمومی باهم دیده شدند اما این بار به نظر می رسد که پای یک مدل دیگر در میان است!

    منبع:توریسم آنلاین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.