جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41362 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسئولان سیما پاسخگو باشند/ چرا باید سکانس‌های مربوط به خبرنگاران گیلان از شبکه نسیم حذف شود؟
    19 مرداد 1395 - 16:36
    شناسه : 11883
    0

    فعال عرصه فرهنگ و هنر گیلان گفت: نمایندگان گیلان در مجلس پیگیر پخش نشدن اجرای برنامه خبرنگاران گیلانی در برنامه خندوانه باشند. حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، خبرنگار و هنرمند گیلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بامردم با گلایه از مسئولان سیما به خاطر عدم پخش سکانس‌های مربوط به خبرنگاران گفت: چرا باید سکانس‌های مربوط به […]

    پ
    پ

    حمید نظرخواه علیسرایی (1)

    فعال عرصه فرهنگ و هنر گیلان گفت: نمایندگان گیلان در مجلس پیگیر پخش نشدن اجرای برنامه خبرنگاران گیلانی در برنامه خندوانه باشند.

    حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، خبرنگار و هنرمند گیلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بامردم با گلایه از مسئولان سیما به خاطر عدم پخش سکانس‌های مربوط به خبرنگاران گفت: چرا باید سکانس‌های مربوط به خبرنگاران گیلان از شبکه نسیم حذف شود؟ مسئولان سیما باید پاسخگو باشند، چطور ممکن است برنامه‌ای که به مناسبت روز خبرنگار ضبط شده اما نام خبرگزاری موج گیلان حذف شود؟

    وی افزود: خبرنگاران گیلانی با عشق از زنان خبرنگار گرفته تا مرد خبرنگار لباس محلی پوشیده و در برنامه خندوانه حضور یافته تا با شناساندن فرهنگ و آداب و رسوم گیلان کمک کنند اما مسئولان شبکه نسیم بی هیچ دلیلی اقدام به حذف برنامه فوق می‌کنند.

    نظرخواه اظهار کرد: یک سوال از دست اندر کاران شبکه نسیم می‌پرسم به نظر شما خبرنگاران گیلانی سیب زمینی هستند که چنین رفتار غیر فرهنگی از خودتان نشان دادید.

    فعال عرصه فرهنگ و هنر گیلان افزود: بنده به شخصه از طرف خودم و خبرنگاران گیلانی حاضر در برنامه خندوانه از رامبد جوان دوست داشتنی و عوامل پشت صحنه خندوانه نهایت تشکر و قدردانی را دارم بابت مهر و محبت و استقبال‌شان از خبرنگاران گیلانی در خندوانه، اما نکته مهم این است چرا سانسور؟ مگر خبرنگاران گیلانی مرتکب عمل دور از شأن فرهنگ و هنر یا هر چیز دیگری انجام دادند؟

    وی ادامه داد: بنده در برنامه خندوانه حرف خاصی نزدم فقط به زبان گیلکی آن هم با چانچو و بالکا با ایده‌ای جدید به جای مرغ و خروس و تخم مرغ از کتاب‌های مربوط به گیلان جهت شناساندن فرهنگ گیلان استفاده کردم.

    شاعر و نویسنده گیلانی در پایان گفت: از نمایندگان گیلان در مجلس درخواست می‌کنم پیگیر پخش نشدن اجرای برنامه خبرنگاران گیلانی در برنامه خندوانه باشند.

    انتهای پیام/

     

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “مسئولان سیما پاسخگو باشند/ چرا باید سکانس‌های مربوط به خبرنگاران گیلان از شبکه نسیم حذف شود؟”
    1. وواقعا باید نمایندگان مجلس پیگیر باشند. با احساسات گیلانی ها بازی کردند. قبل از پخش برنامه، عکس های آن از جمله مصاحبه با جناب نظرخواه و عکس خبرنگاران با لباس محلی در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر شده بود. بیشتر گیلانی ها آنشب پای تلویزیون نشسته بودند و می خواستند از شبکه ی نسیم برنامه خندوانه را نگاه کنند. این شبکه از چشم ما گیلانی ها افتاده دیگر.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.