شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا از هفته‌های آینده در گیلان
    23 بهمن 1396 - 22:58
    شناسه : 118847
    0

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از برنامه گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا در هفته های آینده درراستای حفاظت و حراست هرچه بیشتر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی خبرداد. به گزارش «بامردم»، دکتر قربانعلی محمدپور با اعلام این خبر […]

    پ
    پ

    محمدپور - گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا از هفته‌های آینده در گیلان - استان گیلان

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از برنامه گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا در هفته های آینده درراستای حفاظت و حراست هرچه بیشتر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی خبرداد.

    به گزارش «بامردم»، دکتر قربانعلی محمدپور با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه ای با حضور فرمانده مرزبانی ناجا گیلان درباره برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی برگزار شد.
    وی گفت: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از مناطق نوار ساحلی و با توجه به اینکه تعدادی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان علل‌الخصوص پارک ملی بوجاق، پناهگاه حیات وحش لوندویل، جوکندان و منطقه چمخاله لنگرود در نوار مرزی استان واقع شده لذا برای بهبود وضعیت حفظ و حراست از این مناطق و جلوگیری از ورود متخلفان وایجاد همکاری مشترک و برنامه‌ریزی منظم فی‌مابین یگان حفاظت محیط زیست استان و عوامل فرماندهی مرزبانی به عمل آمد.
    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: مقرر شد همزمان با شروع فصل مهاجرت ماهیان رود کوچ از پانزدهم اسفندماه سال جاری برنامه‌های گشت اجرایی مشترک با محوریت یگان حفاظت محیط زیست استان و حضور و همکاری پرسنل مرزبانی ناجا در این مناطق به صورت منظم تا پایان فصل مهاجرت ماهیان استخوانی و رود کوچ به انجام برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.