×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مسعود رهنما 2 - فراهم شدن مقدمات استخدام ۱۲ نفر از قهرمانان ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان گیلان -

«مقدمات استخدام ۱۲ نفر از قهرمانان ورزشی مرد و زن گیلان با حمایت و رویکرد جوان باوری استاندار در اداره کل ورزش وجوانان گیلان فراهم و نهایی شده است.»

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، با اشاره به نگاه جوانگرایی و جوان باوری دولت و در رأس آن دکتر سالاری استاندار گیلان گفت:با پیگیریهای مجدانه و تلاشهای شبانه روزی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص جذب و استخدام جوانان و قهرمانان ملی، مقدمات استخدام ۱۲ نفر از قهرمانان مرد وزن فراهم و ۶ نفر از آنها نهایی شد .
مسعود رهنما با تقدیر و تشکر از استاندار گیلان و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان گفت: به زودی با سپردن مسئولیتهای اجرایی به جوانان ، به معنای واقعی جوان باوری و بهره مندی از پتانسیل های بکر جوانان نخبه را در عمل نشان خواهیم داد .
وی افزود : این اداره کل خود را موظف می داند تا در مورد مابقی قهرمانان نخبه ورزشی و جوانان برجسته برای جذب و استخدام پیگیر باشد.
رهنما ساماندهی و جذب قهرمانان ورزشی را موجب ایجاد انگیزه و امید در میان دیگر جوانان دانست و گفت : این مسئله باعث می شود تا جوانان بیشتری به سوی ورزش و فعالیتهای حرفه ای ورزش گرایش پیدا کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.