×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت 1 - برای تحقق اهداف در امر اشتغال، باید عملیاتی و جهادی اقدام شود - vaj

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت به ریاست سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری رشت و با حضور جمعی از مدیران اجرایی و مدیران بانک های شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت در این نشست با تشکر و قدردانی از حضور مستمر اعضای کارگروه اشتغال گفت: این کارگروه برای رفع موانع اشتغال و تسریع در امر اشتغالزایی شهرستان رشت تشکیل شده است و پیگیری‌های لازم ازسوی مدیران سبب خواهد شد که این جلسات خروجی مناسبی داشته باشد.

سید محمد احمدی با بیان اینکه آمار اشتغالزایی صورت گرفته در سطح شهرستان رشت در سال جاری ۲ هزار و ۳۵۶ نفر بوده است، افزود: ۳۰۵ نفر در سامانه اشتغال ثبت نام کردند و ۳ طرح در زمینه شیلات , کشاورزی و میراث فرهنگی و ورزش و جوانان تایید شده است.

وی ادامه داد: هدف کلی این کارگروه این است که ما بتوانیم با هم افزایی و استفاده از تمام توان نسبت به این موضوعات به نتایج قابل قبول در خصوص اشتغال برسیم و من بستر استان و شهرستان را در این زمینه بسیار آماده می بینم.

احمدی هدف از پرداخت تسهیلات روستایی را تولید محور شدن روستاها دانست و گفت: کلیه دستگاه های اجرایی در این طرح طوری عمل کنند که این تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال شود و با کمال دقت و سرعت کیفیت کار کم نشود.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف در امر اشتغال، باید عملیاتی و جهادی اقدام شود، یادآورشد: مدیران باید برای انجام کارهای خود تفکر جهادی داشته باشند.

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت 2 - برای تحقق اهداف در امر اشتغال، باید عملیاتی و جهادی اقدام شود - vaj جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت 4 - برای تحقق اهداف در امر اشتغال، باید عملیاتی و جهادی اقدام شود - vaj

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.