×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

علی امانی شهردار رودسر - لزوم عدم تکیه بر درآمد ناشی از صدور پروانه‌های ساختمانی - با مردک گیلان
شهردار رودسر، با تاکید بر لزوم عدم تکیه بر درآمد ناشی از صدور پروانه های ساختمانی، اظهار کرد: ما با رویکرد ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری پیش خواهیم رفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رودسر مهندس علی امانی در نشست بررسی جزئیات بودجه سال ۹۷ شهرداری رودسر، توضیحاتی مبنی بر تفکر نگارش بودجه ارائه کرد و به دفاع از جزئیات پیش بینی شده در دفترچه بودجه سال آینده پرداخت.

شهردار رودسر، با اشاره به رقم ۳۱ میلیاردی بودجه، گفت: اگرچه این رقم مشابه سال گذشته است اما سرفصل ها اصولی گشته و سعی شده بودجه مبتنی بر واقعیت باشد.

وی با تاکید بر لزوم عدم تکیه بر درآمد ناشی از صدور پروانه های ساختمانی، اظهار کرد: ما با رویکرد ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری پیش خواهیم رفت و بیشتر برنامه ریزی در تبدیل به احسن املاک شهرداری، فروش واحدهای تجاری در دست اقدام و در نظر گرفتن صرفه جویی هایی که ممکن است از هزینه های مازاد جلوگیری کند، است.

شهردار رودسر، به چند نمونه از سر فصل ها اشاره کرد و متذکر شد: برای برخی از پروژه های اولویت دار عمرانی مثل پل سردارجنگل و بحث هدایت آبهای سطحی راهکارهای خوبی دیده شده است.

مهندس امانی، در حوزه بحث هدایت آبهای سطحی عنوان کرد: رویکرد ما بیشتر احداث کانال روباز در مناطقی که امکانش وجود دارد و پرهیز از لوله گذاری های غیر متعارف می باشد.

وی اضافه کرد: در حوزه توریسم و ساحل و بهره برداری تفریحی از آن هم سرفصل های خوبی پیش بینی شده و سعی بر این است پروژه های نیمه کاره با نگاهی عمیق و کارشناسی تر تمام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.