شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیماری‌هایی که با خوردن کله پاچه درمان می شوند!
    25 بهمن 1396 - 6:00
    شناسه : 119103
    0

    افراد با گرفتگی صدا و سرفه خشک و مبتلایان به بواسیر در صورتی که هاضمه خوبی داشته باشند, از مصرف پاچه پخته‌شده بهره می‌برند, مصلح پاچه سرکه و عسل و پختن آن با کرفس و دارچین است. به گزارش «بامردم»،یک متخصص طب ایرانی گفت: افراد با گرفتگی صدا و سرفه خشک و مبتلایان به بواسیر […]

    پ
    پ

    پاچه - بیماری‌هایی که با خوردن کله پاچه درمان می شوند! - بامردم

    افراد با گرفتگی صدا و سرفه خشک و مبتلایان به بواسیر در صورتی که هاضمه خوبی داشته باشند, از مصرف پاچه پخته‌شده بهره می‌برند, مصلح پاچه سرکه و عسل و پختن آن با کرفس و دارچین است.

    به گزارش «بامردم»،یک متخصص طب ایرانی گفت: افراد با گرفتگی صدا و سرفه خشک و مبتلایان به بواسیر در صورتی که هاضمه خوبی داشته باشند, از مصرف پاچه پخته‌شده بهره می‌برند, مصلح پاچه سرکه و عسل و پختن آن با کرفس و دارچین است.

    دکتر محمد عسکر فراشاه درباره خواص پاچه گوسفند اظهار کرد: پاچه گوسفند لزج و دیرهضم است ولی گفته می‌شود پس از هضم، غذای صالح به بدن می‌رساند.

    رفع گرفتگی صدا و سرفه‌های خشک با مصرف پاچه گوسفندی

    وی افزود: افراد با گرفتگی صدا و سرفه خشک و مبتلایان به بواسیر در صورتی که هاضمه خوبی داشته باشند, از مصرف پاچه پخته‌شده بهره می‌برند, مصلح پاچه، سرکه و عسل و پختن آن با کرفس و دارچین است.

    این متخصص طب ایرانی تصریح کرد: افرادی که قدرت حسی آنها افزایش یافته و صداها یا بوهای کم، آزارشان می‌دهد (حواسشان حساس‌تر از معمول شده است)، با مصرف پاچه مشکلشان بهبود می‌یابد.

    بیماران قلبی و دیابتی حتی‌الامکان کله‌پاچه را از برنامه غذایی خود حذف کنند.

    عسکرفراشاه خاطرنشان کرد: افراد با اوره و اسید اوریک بالا همچنین مبتلایان به نقرس، بیماران قلبی و دیابتی حتی‌الامکان کله‌پاچه را از برنامه غذایی خود به‌دلیل داشتن چربی و پروتئین بالا حذف کنند.

    وی یادآور شد: افراد سالم‌، جوانان و کودکان در صورت مصرف کله‌پاچه حتماً ورزش و فعالیت بدنی را در برنامه روزانه خود بگنجانند.

    منبع: سایت جامع طب سنتی ایران

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.