جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تبریک و تسلیت فرمانده سپاه لاهیجان به مناسبت شهادت جانباز شهید کوروش سیرتی
    25 بهمن 1396 - 13:39
    شناسه : 119268
    0

    فرمانده سپاه پاسداران ناحیه لاهیجان با صدور پیامی عروج ملکوتی جانباز شهید «کوروش سیرتی» را به خانواده معزز ایشان و نیز مردم شهید پرور و ولایی شهرستان لاهیجان تبریک و تسلیت گفت. به گزارش «بامردم»، در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم «یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ. ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً. فَادْخُلِى فِى […]

    پ
    پ

    سیدجعفرحسینی - پیام تبریک و تسلیت فرمانده سپاه لاهیجان به مناسبت شهادت جانباز شهید کوروش سیرتی - با مردم

    فرمانده سپاه پاسداران ناحیه لاهیجان با صدور پیامی عروج ملکوتی جانباز شهید «کوروش سیرتی» را به خانواده معزز ایشان و نیز مردم شهید پرور و ولایی شهرستان لاهیجان تبریک و تسلیت گفت.

    به گزارش «بامردم»، در این پیام آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    «یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ. ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً. فَادْخُلِى فِى عِبَادِى. وَادْخُلِى جَنَّتِى»

    آرامش و امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وامدار ازخود گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با اهدای خون و جان مطهر خویش عزت و سربلندی و جاودانگی آن را در جهان رقم زدند و دستان سیاه استکبار را از خاک و ناموس میهن عزیز اسلامی مان کوتاه ساختند.
    جانبازان ودیعه ای الهی از سوی پروردگار متعال برای هدایت و الگوگیری جامعه از نهضت عاشورایی حسین (ع) هستند که با تأسی از فداکاری های حضرت ابوالفضل العباس (ع) بخشی از بدن خویش را در راه اسلام ناب محمدی (ص) فدا نموده و همواره در آرزوی شهادت و شوق لقاءالله به سر می برند.
    بر خود می بالیم که نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو حکمت، درایت و بصیرت رهبر فرزانه و عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، که خود از جانبازان این انقلاب شکوهمند هستند، مسیر رشد و شکوفایی و تعالی را طی می کند تا زمینه ساز عصر ظهور و شکل گیری جامعه مهدوی باشد.
    اینجانب به عنوان یک سرباز کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر خود لازم می دانم، ضمن عرض تبریک و تسلیت عروج ملکوتی جانباز شهید «کوروش سیرتی» به خانواده معزز ایشان و نیز مردم شهید پرور و ولایی شهرستان لاهیجان، از درگاه پروردگار متعال برای این شهید سربلند علو درجات و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمایم.

    سید جعفر حسینی
    خادم بسیجیان شهرستان لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.