شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آینده کشور متعلق به جوانان و بانوان است | فوتو تیتر
    25 بهمن 1396 - 15:04
    شناسه : 119282
    0

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: آینده کشور متعلق به جوانان و بانوان است و باید زمینه های لازم برای توانمندسازی آنان فراهم شود. به گزارش «بامردم»، علی اصغر جمشیدنژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: مشارکت همه جانبه مردم در عرصه های مختلف برای سرعت بخشیدن به قطار توسعه […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان آینده کشور متعلق به جوانان و بانوان است - آینده کشور متعلق به جوانان و بانوان است | فوتو تیتر - با مردم

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: آینده کشور متعلق به جوانان و بانوان است و باید زمینه های لازم برای توانمندسازی آنان فراهم شود.

    به گزارش «بامردم»، علی اصغر جمشیدنژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: مشارکت همه جانبه مردم در عرصه های مختلف برای سرعت بخشیدن به قطار توسعه گیلان ضرورت دارد.
    وی با تاکید برلزوم توجه ویژه به سرمایه های اجتماعی افزود: موفقیت در صورتی به دست می آید که همکاری های موثر و مفیدی بین دولت ، نهادها و مردم وجود داشته باشد.
    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: موفقیت ها در همه حوزه ها با تعامل متقابل و توجه هرچه بیشتر به مشارکت مردم محقق می شود.
    جمشیدنژاد استفاده از بانوان و جوانان در عرصه های مختلف را نیازمند تعریف راهکاری مناسبت دانست و تصریح کرد: آینده کشور از آن جوانان و بانوان است و باید با فراهم سازی زمینه های لازم برای توانمند سازی آنها بتوانیم در بخش های مورد نیاز از وجود آنها بهره مند شویم .
    وی تاکید کرد: تحقق امنیت پایدار در گرو افزایش مشارکت مردمی است و باید از آن نهایت بهره مندی را داشته باشیم.

    امروز در جلسه شورای اداری استان علی اصغر جمشیدنژاد به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان معرفی و حکم انتصاب او، به وی اعطا شد / ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.