جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عبور از چراغ زرد راهنمایی مانند چراغ قرمز جریمه ونمره منفی دارد
    25 بهمن 1396 - 18:24
    شناسه : 119320
    0

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: هر یک از رانندگان باید به ماده 101 آیین نامه راهنمایی و رانندگی توجه کنند. سرهنگ” محمدرضا محمدی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: رانندگان وسایل نقلیه‌ای زمانی که با چراغ زرد که برای احتیاط است روبه‌رو می‌شوند نباید از خط ایست یا […]

    پ
    پ

    زرد راهنمایی - عبور از چراغ زرد راهنمایی مانند چراغ قرمز جریمه ونمره منفی دارد - بامردم

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: هر یک از رانندگان باید به ماده 101 آیین نامه راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

    سرهنگ” محمدرضا محمدی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: رانندگان وسایل نقلیه‌ای زمانی که با چراغ زرد که برای احتیاط است روبه‌رو می‌شوند نباید از خط ایست یا تراز چراغ راهنمایی و رانندگی عبور کنند، مگر آنکه آن‌چنان به خط ایست تقاطع و یا چراغ راهنمایی و رانندگی نزدیک شده باشند که پس از عبور از خط ایست یا از تراز چراغ راهنمایی و رانندگی نتوانند به آسانی توقف کنند.
    این مقام انتظامی افزود: عبور از چراغ زرد راهنمایی با شرح اوصاف فوق مثل چراغ قرمز 2000000ریال جریمه و 5 نمره منفی برای خودرو شخصی و 10 نمره منفی برای خودروهای عمومی و سنگین در پی خواهد داشت.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان کلیه رانندگان را به رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از تخلفات رانندگی توصیه کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.