×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

خودکشی دانش آموز در مدرسه 3 - توضیح درباره خبر تجاوز به دانش‌آموز ۹ ساله و اخراجش از مدرسه - تجاوز

فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از خودکشی دانش آموز کلاس سوم راهنمایی در یکی از مدارس شهر لیکک مرکز این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا “حکت الله سنایی” در بهمئی گفت:‌ لحظاتی پیش دختر دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی از بالای ساختمان سه طبقه مدرسه حضرت رقیه(س) خود را به پایین پرتاب کرد که منجر به فوت وی شد. وی افزود:‌ هنوز انگیزه این دانش آموز مشخص نیست. سنایی گفت: با توجه به حادثه ناگواری که برای این دانش آموز اتفاق افتاد مدرسه تعطیل شد.

خودکشی دانش آموز در مدرسه 2 - توضیح درباره خبر تجاوز به دانش‌آموز ۹ ساله و اخراجش از مدرسه - تجاوز

فرماندار بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از انتقال جسد این دانش آموز به پزشکی قانونی خبرداد.

شهرستان بهمئی از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

به دنبال انتشار خبرهای مختلف درباره این موضوع رییس آموزش و پرورش پیرانشهر درباره خبر تجاوز به دانش‌آموز پیرانشهری و اخراجش از مدرسه در پی این حادثه توضیحاتی ارائه کرد.

سلیمان پناهنده، رییس آموزش و پرورش پیرانشهر در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به خبر اخراج دختر ۹ ساله از مدرسه پس از تجاوز به وی در پیرانشهر گفته بود: از آنجایی که گفته شده بحث تجاوز یا تعرض در بیرون از مدرسه رخ داده به ما مربوط نمی‌شود و دستگاه های مربوطه از جمله نیروی انتظامی و دادستانی موضوع را برررسی کردند و چیزی هم عایدشان نشد. بحث اخراج دانش آموز هم از مدرسه کذب است.

وی افزود: ماجرا از این قرار است؛ سرپرست دانش آموز (پدربزرگ) با اصرار، پرونده او را جهت تحت پوشش قرار دادن بهزیستی تحویل گرفته و با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه با مهاباد، در حال حاضر این دانش آموز در شهرستان مهاباد در حال تحصیل است و تحت پوشش بهزیستی قرار دارد.

خودکشی دانش آموز در مدرسه 1 - توضیح درباره خبر تجاوز به دانش‌آموز ۹ ساله و اخراجش از مدرسه - تجاوز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.