جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • المپیاد ورزش همگانی در شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود
    25 بهمن 1396 - 22:14
    شناسه : 119395
    0

    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان از برگزاری المپیاد ورزش همگانی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد. دکتر ابوالفضل صادقی در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار «بامردم» اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی المپیاد ورزش همگانی ویژه آقایان و بانوان توسط اداره ورزش و […]

    پ
    پ

    علیرضا صادقی رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان 3 - المپیاد ورزش همگانی در شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود - المپیاد لاهیجان

    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان از برگزاری المپیاد ورزش همگانی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

    دکتر ابوالفضل صادقی در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار «بامردم» اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی المپیاد ورزش همگانی ویژه آقایان و بانوان توسط اداره ورزش و جوانان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از ساعت 9 صبح روز جمعه 27 بهمن ماه در سالن های ورزشی نامجو و کوثر این مجموعه دانشگاهی برگزار می شود.

    وی هدف از همگانی کردن ورزش را حفظ سلامت جسمی و روحی، ایجاد نشاط و شادابی و حضور حداکثری آحاد مردم دانست و افزود: این المپیاد در 9 رشته وسطی (داژبال)، دارت، طناب کشی، طناب زنی، شوت بسکتبال، پنالتی هدفمند، روپایی، والیبال سه نفره و فریزبی می باشد.

    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با تاکید به ضرورت توسعه و تعمیم ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین مردم و خانواده ها، خواستار حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان در این المپیاد شد.

    به گزارش «بامردم»، المپیاد ورزش همگانی شهرستان لاهیجان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در دو بخش آقایان و بانوان توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان، هیئت ورزش‌های همگانی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان انجام می‌شود و شرکت در این مسابقات برای عموم آزاد است.

    ورزش همگانی لاهیجان - المپیاد ورزش همگانی در شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود - المپیاد لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.