×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اسماعیل تیغ نورد رییس شورای شهر لاهیجان - به دنبال تحقق درآمد پایدار برای شهرداری هستیم - آستانه‌اشرفیه

رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه پس از تصویب کلیات بودجه ۲۲۰ میلیارد ریالی شهرداری آستانه‌اشرفیه گفت: ما به دنبال تحقق درآمد پایدار برای شهرداری هستیم.

به گزارش «بامردم»، رضا تیغ نورد پس از مصوب کلیات بودجه در گفتگو با جلال شرق اظهار کرد: با توجه به پتانسیل کو ظرفیت‌های اعضای شورای شهر و تلاش‌های شبانه‌روزی شهردار در حال انجام‌وظیفه و خدمت به شهروندان است دیدگاه ما در سال ۹۷ برای رسیدن به اهداف ترسیم‌شده، ساخت‌وساز عمرانی شهرداری است.

وی افزود: برای تحقق بودجه علاوه بر درآمدهای شهرداری، یک سری اوراق از طریق بازآفرینی شهری و قول‌های نماینده شهرستان درباره اختصاص ۵ میلیارد تومان اوراق برای طرح توسعه حرم را نیز دنبال می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با جذب این اعتبارات استانی و ملی به بودجه ۲۲ میلیاردی دست‌یابیم

تیغ نورد در پاسخ به سؤال عدم تحقق بودجه در سال ۹۷ چه‌کار خواهید کرد خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که محقق خواهد شد زیرا در سال ۹۶ با توجه به اینکه ما ساخت‌وسازی هم نداشتیم ولی راه‌های درآمد شهرداری را بررسی و کارشناسی کردیم و درآمدهای شهرداری به‌جایی رسید که توانستیم ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون سال ۹۶ را الحمدالله تا پایان سال محقق کنیم.

رئیس شورای شهر ادامه داد: تلاش ما این است با افزایش ۶۵ درصدی بتوانیم بعد از تفریغ بودجه، درجه شهرداری را از ۷ به ۸ ارتقا دهیم و با توجه به مساعدت‌های نماینده، شهردار و شورای شهر اگر ارتقای شهرداری تحقق پیدا کند در این صورت جذب اعتبارات بیشتری خواهیم داشت و چارت سازمانی جدیدی برای اشتغال و خدمت بهتر به شهروندان فراهم خواهد شد.

وی در خصوص عدم تحقق بودجه گفت: ما مطمئن هستیم که بودجه سال ۹۷ تحقق پیدا خواهد کرد چون ما قصد ساخت‌وساز در زمین جنب شهرداری راداریم و به دنبال این هستیم از آئین‌نامه مالی و مشارکت این مکان را بسازیم فقط با ساخت همین مکان و با اندکی درآمد که شهرداری خواهد داشت. بودجه ۹۷ تحقق پیدا خواهد کرد

تیغ نورد در خصوص درآمد پایدار شهرداری گفت: برای درآمد شهرداری، باید حرکتی از سوی شهرداری انجام گیرد و ما فقط به‌صرف وصول عوارض از مردم نیستم و نمی‌خواهیم که به مردم فشار آورده شود حتی ما در بودجه سال ۹۷، در خیلی از جاها فشار را از روی مردم برداشتیم که کاهش نیم درصد عوارض خودرو نمونه‌ای از این اقدامات است بهر صورت تلاش ما این است که شهرداری حرکت رو به جلویی داشته باشد و به دنبال آن درآمد پایدار حاصل شود.

رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه در پایان گفت: اگر ما دست روی دست بگذاریم و سالیان سال شاید نتوانیم به آن مدینه فاضله برسیم لذا شهرداری باید در ایجاد درآمد پایدار وارد کارهای عمرانی عظیم شود و یک‌قدم بزرگ‌تری به جلو بردارد تا ما شاهد ارتقای بیشتر شهر در تمام ابعاد باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.