×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

علی وارسته فرماندار رودسر 4 - ظرفیت سنجی استاندارگیلان با اولویت گردشگری ستودنی است - استاندارگیلان
فرماندار رودسر گفت: ظرفیت سنجی استاندار گیلان با اولویت گردشگری ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش ر‌وابط عمومی فرمانداری رودسر ؛ علی وارسته بهدانی در جلسه بررسی روند اجرایی شناگاه های ساحلی از ظرفیت سنجی استاندار گیلان در زمینه گردشگری تشکر کرد و افزود: گردشگری ظرفیت مهم و بکری است که در گیلان توجه خاصی به آن نشده است که با ورود دکتر سالاری و نیازسنجی در راستای پیشرفت و توسعه گیلان با اولویت بندی گردشگری و کشاورزی به طور جدی در حال پیگیری و اجراست.
فرماندار رودسر با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت های بخش گردشگری، گردشگری دریایی است افزود : حدود ۹۰ درصد میهمانان بدلیل جاذبه دریا به گیلان سفر می کنند، ولی نیاز است که توجه ویژه ای به این مقوله داشته باشیم و زمینه های ماندگاری مسافرین را در گیلان بیشتر کنیم.
وی با بیان این مطلب که شرکت های سرمایه گذار زیادی در سطح کشور در حال اجرای طرح های گردشگری ساحلی هستند عنوان کرد : با پرزنت شرکت بین المللی کیش پارس مارین در جلسه، پیشنهاد می شود بگونه ای برنامه ریزی شود تا این شرکت با بازدید میدانی از شهرستانها و ظرفیت های سواحل، نظرات خود را جهت اجرا نمودن این طرح با آنالیز و برآورد قیمت مورد بررسی کامل قرار گیرد.
وارسته تاکید کرد : گردشگری بخش های مختلفی دارد که گیلان بیشتر آیتم های آن را داراست و انتخاب اولویت اصلی برای گیلان و جدیت مدیران در اجرای آن می تواند اشتغال در گیلان را شکوفا و زمینه رونق اقتصادی را فراهم سازد .
فرماندار رودسر با تاکید بر اولویت کشاورزی در کنار آیتم گردشگری افزود : هر دو آیتم در گیلان لازم و ملزوم یکدیگرند و کشاورزی گیلان توانسته رونق گردشگری را افزایش دهد که به نحوی صنعت توریسم را تقویت بخشیده که غفلت از آن باعث شده گیلان در رشد و شکوفایی به حداقل بسنده کند و پیشرفت چشمگیری نداشته باشد .
وی در پایان یادآور شد : اجرای طرح بوم گردی ، تقویت صنعت توریسم و استفاده از ظرفیت فوق العاده ساحل، گیلان را به جایگاه حقیقی خود می رساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.