×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

dargah 768x473 - سامانه های ارتباطی جدید شهروندان در سازمان منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد - انزلی

سامانه های ثبت صدای مشتری (در قالب وب کیوسک و اپلیکیشن موبایلی) و نیز پیام کوتاه دوسویه، طراحی و راه اندازی گردید.

به گزارش «بامردم»، سید مهدی نقوی مشاور مدیرعامل و سرپرست اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد این سازمان از راه اندازی سامانه های ارتباطی جدید شهروندان با اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان خبر داد.

وی با بیان اینکه سامانه های ثبت صدای مشتری (در قالب وب کیوسک و اپلیکیشن موبایلی) و نیز پیام کوتاه دوسویه، طراحی و راه اندازی گردید که امکان ارسال شکایات، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و . . . از طریق آنها وجود دارد در خصوص دلایل ایجاد سامانه های فوق اظهار داشت: سامانه های ارتباطی فوق به منظور ایجاد ارتباط بدون واسطه مابین مشتریان سازمان و ارباب رجوع، فعالین اقتصادی، گردشگران، بازدیدکنندگان و…با اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان، ارتباطات غیرمستقیم و دیجیتال نقش مؤثری در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی و همچنین کاهش مراجعات مردمی و رفع بوروکراسی اداری ایجاد شده است.

سید مهدی نقوی با اعلام اینکه صفحه اینترنتی سامانه صدای شهروند در پرتال سازمان با آدرس anzalifz.ir از طریق “درگاه خدمات الکترونیک” بخش “تکریم ارباب رجوع”، قابل دسترسی است اضافه کرد: دومین سامانه ارتباطی با این حوزه نظارتی سازمان، سامانه پیام کوتاه دوسویه به شماره ۵۰۰۰۲۹۸۱ است که شهروندان می توانند پیامهای خود را به صورت شبانه روزی به شماره مزبور ارسال نمایند.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح براینکه حریم خصوصی مشتریان نیز به طور کامل حفظ خواهد شد، سومین بخش این سامانه را وب کیوسک مربوط به سامانه صدای شهروندی بیان داشت که در طبقه اول ساختمان اداری این سازمان در دسترس عموم قرار دارد.

سید مهدی نقوی سرپرست اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد چهارمین و آخرین بخش از سامانه ارتباطی با اداره کل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد انزلی را نرم افزار تلفن همراه این سامانه اعلام کرد و افزود: نرم افزار مزبور از لینک https://anzalifz.org/downloads/cvoice.apk قابل دانلود و اجرا بر روی تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.