×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دزد - شیوه جدید سارقان را بدانید! - دزد

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد از دستگیری سارقی که به وسیله آب انار از مجتمع‌های مسکونی سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسن نورآبادی رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اظهار کرد: روز گذشته فردی ۲۸ ساله که نگهبان یک مجتمع تجاری در خیابان ۳۰ متری جی بود در کلانتری حاضر شد و بیان داشت ساعت ۱۱ شب در دفتر نگهبانی نشسته بودم که شخصی ۴۵ ساله مراجعه کرد و ابتدا پرسید این مجتمع کارگر می‌خواهد که به او گفتم فردا نزد مدیریت بیاید.

متعاقبا در ادامه صحبت هایش بیان داشت با همسرش درگیر شده است و با من شروع به درد و دل کرد.کنار خود او را نشاندم و تحت تاثیر حرف‌های او قرار گرفتم و بسیار ناراحت شدم و گفتم من نیز با چنین مشکلی در زندگی ام مواجه هستم. وقتی برای او چایی آوردم، گفت: در خودرواش آب انار درجه یک دارد که برای رفع استرس عالی است.

به سمت خودرو رفت و پس از چند دقیقه در حالی که یک بطری آب انار که همراه داشت برگشت و یک لیوان به من تعارف کرد و من نیز آشامیدم.

حدودا پس از دو سه دقیقه احساس کردم سرم خیلی سنگین شد که مدام اشاره می‌کرد به لحاظ غلیظ بودن این حالت بهت دست داده است.

در یک لحظه چیزی نفهمیدم و وقتی به هوش آمدم دیدم چند نفر به دست و صورتم می‌زنند که از متصدیان واحد‌های مجتمع بودند که متوجه شدم پس از نوشیدن آب انار بیهوش شده بودم و اثری از آن مرد نیز نیست.

زمانی که کاملا بهوش آمدم متوجه شدم کیف پول، گوشی، مدارک و دو انگشتر و نیز اموال داخل گاوصندوق نگهبانی به سرقت رفته است.

پس از طرح شکایت، ماموران عملیاتی کلانتری سریعا وارد عمل شدند و دوربین‌های مداربسته بررسی شد که در یکی از دوربین‌های نصب شده در ساختمانی حوالی آن مجتمع که خودرو نزدیک آن پارک شده بود، شماره پلاک خودرو به دست آمد.

پس از هماهنگی با مرجع محترم قضایی و شناسایی محل اختفا، متهم در یک عملیات غافگیرانه دستگیر شد.

متهم در تحقیقات معموله به بزه انتسابی معترف شد و بیان داشت دارای سابقه است و از این طریق با نگهبانان مجتمع‌ها ارتباط برقرار می‌کرد و پس از عملی کردن شگرد خود به سرقت اموال می‌پرداخت.

سرهنگ سید جمال موسوی رئیس اداره آموزش‌های همگانی معاونت اجتماعی پلیس پایتخت در تحلیل این خبر بیان داشت: لازم است نگهبانان مجتمع‌های تجاری و مسکونی از ورود افراد ناشناس در زمان‌های شبانه و تعطیلی مجتمع‌ها خودداری و از پذیرش خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها از افراد ناشناس پرهیز کنند، چرا که سارقان در پوشش‌های مختلف دست به سرقت می‌زنند و اقدامات هوشیارانه شهروندان، عامل مهمی جهت پیشگیری از وقوع سرقت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.