جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دشمن می‌خواهد ذهن جامعه و جوانان را نسبت به روحانیت بدبین کند
    27 بهمن 1396 - 15:32
    شناسه : 119616
    1

    امام جمعه لاهیجان با اشاره به در پیش بودن روز روحانیت و دفاع مقدس، گفت: دشمن می خواهد ذهن جامعه و جوانان را نسبت به روحانیت بدبین کند، می گویند وضع مالی روحانیون بسیار خوب است در حالی که برخی از روحانیون حتی ماهانه زندگیشان نمی گذرد. حجت‌الاسلام مهدی صدیق در خطبه‌های این هفته نماز […]

    پ
    پ

    جمعه لاهیجان 3 1 - دشمن می‌خواهد ذهن جامعه و جوانان را نسبت به روحانیت بدبین کند - امام جمعه لاهیجان

    امام جمعه لاهیجان با اشاره به در پیش بودن روز روحانیت و دفاع مقدس، گفت: دشمن می خواهد ذهن جامعه و جوانان را نسبت به روحانیت بدبین کند، می گویند وضع مالی روحانیون بسیار خوب است در حالی که برخی از روحانیون حتی ماهانه زندگیشان نمی گذرد.

    حجت‌الاسلام مهدی صدیق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان لاهیجان در رابطه با تقوا و انسان های با تقوا گفت: انسان با تقوا دنبال ارزش های معنوی است و خواسته های نفسانی و شهوانی خود را از بین برده است، آدم با تقوا عصبانی نمی شود یعنی برای برادر دینی و دوست و آشنا عصبانی نمی شود اما در برابر ظلم ها و دشمنان ساکت نمی ماند و واکنش نشان می دهد.

    وی افزود: انسان با تقوا هرگز به جان یکدیگر نمی افتد، عده ای دشمن اصلی را فراموش کرده اند و به جان هم دیگر افتادند انسان با تقوا حتی اگر فردی هم فکر و سلیقه او نباشد خشم خود را فرو می کشد اما در مقابل استکبار فریاد می زند.

    امام‌جمعه لاهیجان خاطرنشان کرد: انسان با تقوا در برابر کاستی ها داد و فریاد نمی زند و شکر گذار نعمت ها است.

    حجت‌الاسلام صدیق در رابطه با سبک زندگی اسلامی و قرآنی نیز گفت: انسان باید پیش از انجام امور فکر کند، باید راه خودش را پیدا کند، تعقل و تفکر، برنامه داشتن و بلند نظری و همت از جمله ویژگی هایی است که باید به آن ها توجه شود.

    وی اضافه کرد: کوتاه همتی، کم تر بینی و تنگ نظری از مواردی هستند که بازدارنده انسان ها از رسیدن به مقام و موفقیت در امور است، اگر فردی همت، برنامه ریزی و تفکر خوبی نداشته باشد این فرد شکست می خورد.

    خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با اشاره به سالروز شهادت سید عباس موسوی دبیر کل اسبق حزب الله، اظهار داشت: او به دست رژیم جعلی صهیونیستی به شهادت رسیده است و گفتن رشادت ها و فداکاری های این عزیزان وفت و فرصت بسیاری می خواهد.

    وی با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت آیت الله فاضل لنکرانی گفت: ایشان از استاتید بزرگوار بنده بودند، ایشان عاشق انقلاب و امام و بسیار دلسوز بودند.

    امام‌جمعه لاهیجان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: در هفته آینده سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز حمله جنگنده رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافربری ایران پیش رو است که در آن روحانیون بسیار بزرگواری حضور داشتند است.

    حجت‌الاسلام صدیق با اشاره به در پیش بودن روز روحانیت و دفاع مقدس، گفت: دشمن می خواهد ذهن جامعه و جوانان را نسبت به روحانیت بدبین کند، می گویند وضع مالی روحانیون بسیار خوب است در حالی که برخی از روحانیون حتی ماهانه زندگیشان نمی گذرد.

    امام جمعه لاهیجان با تقدیر از حضور پرشور و با تدبیر مردم انقلابی شهرستان و تمام مردم کشور در راهپیمایی 22 بهمن 1396، اظهار داشت: مردم ایران با این حضور خود تمام فعالیت ها و دسیسه های دشمنان انقلاب را باطل کردند، به دشمنان می گوییم که هرچقدر که آن ها علیه مردم اقدام کنند مردم ایران آگاه تر وارد صحنه می شوند و تا استکبار را به خاک نکشانند عقب نشینی نمی کنند، مردم انقلاب اسلامی را از خود می دانند.

    وی در رابطه با حواشی ایجاد شده در سخنرانی پایانی راهپیمایی 22 بهمن شهرستان لاهیجان، گفت: گلایه ای می کنم که امیدوارم عده ای از من دلخور نشوند، از طرف مردم خوب و مهمان دوست لاهیجان از برادر فاضل بنده حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نژاد رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گیلان عذر خواهی کنم، نیازی نیست ایشان را معرفی کنم ایشان پیش تر نیز نماینده ولی فقیه در لشکر 16 قدس گیلان بودند، بنده از طرف خودم برای سخنرانی 22 بهمن ایشان را دعوت نکرده بودم، از طرف مسئولین این شهرستان دعوت شدند، خود مسئولین شهرستان بار ها تماس گرفتند که شما فردی را دعوت کنید که اتفاقا در کنار آقای اسلامی نژاد بودم که بنده به ایشان گفتم.

    امام جمعه لاهیجان عنوان کرد: ایشان مهمان بودند و زن و فرزند خود را نیز به همراه آورده بودند، آنوقت بیایند اینجا و …، به والله بنده از صحبت نکردن ایشان خجالت کشیدم و از طرف مردم از ایشان عذرخواهی می کنم و دست ایشان را نیز می بوسم.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.