جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دو مصدوم در پی تصادف وانت پیکان با نیسان در لاهیجان
    27 بهمن 1396 - 14:20
    شناسه : 119617
    1

    دو سرنشین یک دستگاه خودروی وانت پیکان که بر اثر برخورد با نیسان در جاده لاهیجان به سیاهکل ، مصدوم و در داخل خودرو محبوس شدند توسط آتش نشانان لاهیجان نجات یافتند. به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان ، فرمانده آتش نشانان اعزامی اظهار داشت: در ساعت ۶:۴۵ صبح […]

    پ
    پ

    مصدوم در پی تصادف وانت پیکان با نیسان در لاهیجان - دو مصدوم در پی تصادف وانت پیکان با نیسان در لاهیجان - بامردم

    دو سرنشین یک دستگاه خودروی وانت پیکان که بر اثر برخورد با نیسان در جاده لاهیجان به سیاهکل ، مصدوم و در داخل خودرو محبوس شدند توسط آتش نشانان لاهیجان نجات یافتند.

    به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان ، فرمانده آتش نشانان اعزامی اظهار داشت: در ساعت ۶:۴۵ صبح امروز پس از تماس با سامانه ۱۲۵ و اعلام یک فقره تصادف در جاده لاهیجان به سیاهکل و محبوس شدن دو نفر در داخل خودرو ، سریعاً خودروی مجهز به تجهیزات امداد و نجات به همراه تیم تخصصی نجات سازمان آتش نشانی لاهیجان به محل حادثه اعزام شدند.

    حسن نظری ادامه داد: دو سرنشین خودرو وانت پیکان که به علت شدت حادثه داخل خودرو محبوس شده بودند توسط آتش نشانان از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.