جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نمایندگان مجلس برای حفظ محیط زیست چه می‌کنند؟
    28 بهمن 1396 - 0:49
    شناسه : 119656
    0

    پوریا فرهش فعال محیط زیستی در دلنوشته ای نوشت: تا به کجا باید آبستن دردها شویم و ویرانی زایمان کنیم؟ چند روزی نمی گذرد از فاجعه رای نیاوردن بند ۴ الحاقی تبصره ۱۱ بودجه ۹۷ و صدور مجوز به محصولات تراریخته که فقط کافیست یک سرچ کوتاه در مقالات علمی داشته باشید تا ضریب ریسک […]

    پ
    پ

    فرهش - نمایندگان مجلس برای حفظ محیط زیست چه می‌کنند؟ - پوریا فرهش

    پوریا فرهش فعال محیط زیستی در دلنوشته ای نوشت:

    تا به کجا باید آبستن دردها شویم و ویرانی زایمان کنیم؟
    چند روزی نمی گذرد از فاجعه رای نیاوردن بند ۴ الحاقی تبصره ۱۱ بودجه ۹۷ و صدور مجوز به محصولات تراریخته که فقط کافیست یک سرچ کوتاه در مقالات علمی داشته باشید تا ضریب ریسک پذیری این طرح برای سلامت مردم را به وضوح شاهد باشید……..
    دیروز هم بند ۲ الحاقی تبصره ۱۱ بودجه ۹۷ بعد از اینکه یکبار برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق رفته بود، رای آورد و بهترین هدیه به متخلفان و متصرفان داده شد تا این پیام آشکار صادر شود: آنهایی که عُرضه و ارتباط لازم برای تصرف اراضی دولتی را نداشته‌اند، چه پوچ زیستند ….
    و افرادی که اراضی دولتی و ملی را به هر روشی دریافت یا تصرف میکنند، خیالشان راحت و آسوده بخوابند که در آینده نه چندان دور روزی فرا می رسد که صاحب و مالک آنجا باشند. از این قانون تبعیض‌آمیزتر هم می توان متصور گشت؟
    اینجاست که لازم است همه باهم آواز سر دهیم :
    نماینده کجائی؟؟ دقیقا کجائی؟؟ کجارو بگردم ؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.