×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

عکس نوشته سرپرست فرمانداری رشت - مدیران دولت یازدهم و دوازدهم حرفه‌ای هستند | مدیری موفق است که در جریان جزئیات امور باشد | عکس خبر - fh lvnl

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه مدیری موفق است که حضور میدانی در حوزه کاری خود داشته باشد و با چشمان بینا مسائل را رصد کند، گفت: در بیان مشکلات و کاستی‌ها باید در جریان جزئیات امور باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، سیدمحمد احمدی در دیدار با اعضای شورای شهرستان رشت، با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم با مشارکت پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به جهانیان نشان دادند که علی رغم همه مشکلات و محدودیت‌های موجود، همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، با بیان اینکه مدیری موفق است که حضور میدانی در حوزه کاری خود داشته باشد و با نگاه خلاقانه مسائل را رصد کند، افزود: باید بدانیم در شهرستان رشت چه می‌خواهیم و طبق اهداف تعیین شده مطالبه گری نمائیم.

وی با بیان اینکه مدیران دولت یازدهم و دوازدهم حرفه‌ای هستند و سال‌ها تجربه دارند، ادامه داد: در بیان مشکلات و کاستی‌ها باید در جریان جزئیات امور باشیم.

احمدی تصریح کرد: در حال تدوین بسته کاملی از اطلاعات زیرساختی در سطح شهرستان هستیم تا علاوه بر مدیران، مردم هم در جریان امور قرار گیرند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه شوراهای روستایی را یک ظرفیت می‌دانم، ادامه داد: شوراهای روستا، بخش، شهر و شهرستان و استان هر یک نقش موثری در توسعه و آبادانی دارند؛ شورای شهرستان باید در جلسات حضور یابد و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه شورای شهرستان باید پویا باشد، اضافه کرد: شورای شهرستان باید در کنار بیان مشکلات، راهکارهای لازم را ارائه دهد.

احمدی با اشاره به ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: با تعدادی از نمایندگان جلساتی را با برخی از وزرا در خصوص جذب اعتبارات مورد نیاز خواهیم داشت که انشاءالله گزارش آنرا خواهیم داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به تسهیلات ۲۲۳ میلیارد تومانی جهت اشتغالزایی، گفت: در روستاها و شهرها اگر پروژ‌ه‌هایی وجود دارد که می‌تواند منجربه جذب سرمایه گذار شود، مورد استقبال قرار گیرد. باید زمینه‌ جذب سرمایه گذار را فراهم کنید، در شهرستان هم آمادگی هرگونه هدایت و حمایت را داریم.

وی با بیان اینکه شهر رشت ۴۴ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده، افزود: با وجود چنین جمعیت ما باید ۴۴ درصد اعتبار استان را داشته باشیم در حالیکه کمتر از ۲۶ درصد به ما اعتبار داده می‌شود.

احمدی با اشاره به تدوین بودجه ۹۷ شهرستان رشت، گفت: برای تدوین بودجه شهرستان همراه بخشداران در روستاها حاضر می‌شویم تا از نزدیک مسائل را بررسی کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به مشکلات زباله در سراوان، گفت: اگر در مبدا فرهنگ تفکیک زباله جا بیافتد، بسیاری از مشکلات حل می‌شود و حتی درآمدزایی هم اتفاق می‌افتد.

وی اضافه کرد: هر چقدر تعاملات و همکاری مابین مسئولین بیشتر شود و به منفعت استان فکر کنیم، موفق‌تر خواهیم بود.

احمدی با بیان اینکه مسئولیت، گذشت می‌خواهد، تصریح کرد: مسئولین بایستی روحیه جهادی و صبوری را همواره سرلوحه کار خود قرار دهند.

سیدمحمد احمدی در دیدار با اعضای شورای شهرستان رشت 1 - مدیران دولت یازدهم و دوازدهم حرفه‌ای هستند | مدیری موفق است که در جریان جزئیات امور باشد | عکس خبر - fh lvnl سیدمحمد احمدی در دیدار با اعضای شورای شهرستان رشت 4 - مدیران دولت یازدهم و دوازدهم حرفه‌ای هستند | مدیری موفق است که در جریان جزئیات امور باشد | عکس خبر - fh lvnl سیدمحمد احمدی در دیدار با اعضای شورای شهرستان رشت 3 - مدیران دولت یازدهم و دوازدهم حرفه‌ای هستند | مدیری موفق است که در جریان جزئیات امور باشد | عکس خبر - fh lvnl سیدمحمد احمدی در دیدار با اعضای شورای شهرستان رشت 2 - مدیران دولت یازدهم و دوازدهم حرفه‌ای هستند | مدیری موفق است که در جریان جزئیات امور باشد | عکس خبر - fh lvnl

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.