پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پایان شوم سفر 3 پسر دانشجو تهرانی با دختر جوان به بلاروس
    29 بهمن 1396 - 10:17
    شناسه : 119802
    0

    دانشجوی ایرانی در بلاروس به طرز مشکوکی جان باخت و قرار شد این موضوع در تهران بررسی شود. به گزارش رکنا به نقل از فارس، یروز صبح مردی میانسال به دادسرای جنایی تهران رفت و در زمینه مرگ مشکوک پسر 19 ساله اش شکایتی را مطرح کرد. این مرد در اظهارات خود به بازپرس جنایی […]

    پ
    پ

    - پایان شوم سفر 3 پسر دانشجو تهرانی با دختر جوان به بلاروس - بلاروس

    دانشجوی ایرانی در بلاروس به طرز مشکوکی جان باخت و قرار شد این موضوع در تهران بررسی شود.

    به گزارش رکنا به نقل از فارس، یروز صبح مردی میانسال به دادسرای جنایی تهران رفت و در زمینه مرگ مشکوک پسر 19 ساله اش شکایتی را مطرح کرد.
    این مرد در اظهارات خود به بازپرس جنایی گفت: پسرم به همراه دو پسر عمویش و دختر جوانی در بلاروس زندگی می کرد.
    وی ادامه داد: پسر من در رشته پزشکی درس می خواند تا اینکه چند هفته پیش به ما خبر رسید به طرز مشکوکی در آنجا فوت کرده است.
    این مرد تصریح کرد: بنابر گواهی پزشکی پسرم بر اثر سکته قلبی جان خود را در آنجا از دست داده است در حالیکه او قبل از رفتن به بلاروس صحیح و سالم بود و هیچ مشکل جسمی نداشت.
    این مرد در انتها با طرح شکایتی در زمینه مشکوک بودن فوت پسر خود گفت: مرگ فرزند جوانم که 19 سال بیشتر نداشت مشکوک به نظر می رسد و ما از شما تقاضا داریم حتما این موضوع را تحت بررسی های دقیق قرار دهید.
    در انتها دستور داده شد تا دو پسر عموی متوفی به دادسرای ناحیه 27 تهران احضار شوند و همچنین حقیقت ماجرا از پلیس Police اینترپل نیز استعلام شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.